• Kalles92

Älskar henne

Jag har en fanatisk sambo som jag älskar över allt annat. Hon är dessutom gravid så snart få vi vårt lilla mirakel.

Min sambos har inte varit sugen alls på intima saker vilket har gjort att jag har klantat till de lite. Jag har knullat en annan tjej, har bara sett henne som ett ligg. Men den här tjejen var tydligen fått känslor för mig och hon vet om min situation.

Jag har sagt till henne att jag älskar min sambo och ett jag vill leva ihop med henne. Nu hotar den här tjejen med att tjalla bara för att jag inte har några känslor för henne.

Hur ska jag göra för att få henne att hålla käften till min sambo?

• Svar på tråden Älskar henne
  • Anonym (fy)
    Kalles92 skrev 2021-08-19 08:00:33 följande:
    Men du, vad får du ut av att kalla mig för as och vider? Dessutom önskar mig illa?

Jag har gjort fel absolut. Men jag är den mest kärleksfulla person mot henne. Om inte sen tjejen hade varit lätt att sära på benen så skulle jag aldrig knullat henne och allt hade varit frid i fröjd
    Om man är så dålig på att ta ansvar för sina handlingar är man varken mogen för att ha ett förhållande eller bli förälder.
  • Xenia

Varför kommer jag att tänka på filmen Farlig förbindelse? Mannen som har en kort kärleksaffär medan frun är bortrest och som förstås tänker att det är slut när frun kommer tillbaka. Men älskarinnan ger sig inte, för henne är det allvar. Hon säger att hon är gravid...

Om nu detta inte är en trolltråd så får TS säga till älskarinnan att han aldrig kommer att lämna sin fru pga barnet. Han kan aldrig lämna sitt barn och sin sambo. Då får han hoppas att inte "sexleksaken" blivit gravid.

Men egenligen borde sambon få veta så hon kan lämna honom. Jag tror att TS kommer att vara otrogen igen så fort sambon inte orkar med sex. Eller bara livet blir tråkigt och jobbigt, som det kan bli med små barn. Han går dit kuken pekar utan självdisciplin.

Älskarinnan borde också få veta att hon bara var en sexleksak, så hon kan undvika män som TS i framtiden.

• Anonym (Zoofi)

Barnet har alltså inte ens fötts ännu?

Första bebis-året brukar inte heller involvera sådär super-mycket sex...

Det kommer nog gå dåligt för er två.

• Anonym (jaha)
    Anonym (Karma) skrev 2021-08-19 14:40:46 följande:
    Men nu får du väl ge dig. Han har varit otrogen och det är inte ok. Vadå göra allt? Jag förstår du att är överlycklig för att du hittat en till otrohet att frossa i.
    Men nu får du väl ge dig.... som du kanske sett så är det fler än jag som tycker att TS inte är en lämplig förälder... kan det ha nåt att göra med att TS prioriterar sig själv framför sambo och barnet och struntar i vad det får för konsekvenser kanske?

Om TS redan agerar omoget och egoistiskt innan barnet ens fötts, hur tror du han kommer agera under hela småbarnsperioden som brukar vara rätt jobbig för alla föräldrar?

Förstår att du är överlycklig över chansen att gnälla på mig (som du verkar göra i alla trådar) men låt inte det förhindra din förmåga att tänka rationellt och objektivt.... tycker du på allvar att fucka upp sitt förhållande när man har ett barn på väg är bra föräldraskap?
  • Anonym (Karma)
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-19 18:25:41 följande:

Men nu får du väl ge dig.... som du kanske sett så är det fler än jag som tycker att TS inte är en lämplig förälder... kan det ha nåt att göra med att TS prioriterar sig själv framför sambo och barnet och struntar i vad det får för konsekvenser kanske?

Om TS redan agerar omoget och egoistiskt innan barnet ens fötts, hur tror du han kommer agera under hela småbarnsperioden som brukar vara rätt jobbig för alla föräldrar?

Förstår att du är överlycklig över chansen att gnälla på mig (som du verkar göra i alla trådar) men låt inte det förhindra din förmåga att tänka rationellt och objektivt.... tycker du på allvar att fucka upp sitt förhållande när man har ett barn på väg är bra föräldraskap?

• Anonym (Humor)

Åter en humortråd.

• Anonym (Humor)

Åter en humortråd.

• Anonym (Karma)

[quote=81321557][quote-nick]Anonym (Karma) skrev 2021-08-19 18:34:12 följande:[/quote-nick][/quote]

Det vore ovanligt om det påverkade förmågan att dela på sysslor och vara pappa...byta bjölor och dammsuga går nog alldeles utmärkt. Enligt dig kommer hon troligen få sköta ALLT. Du är så underhållande.

• molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 13:50:52 följande:
    Jo, men inte alltid lätt att avstå
    Jodå. Bara man vill så går det.
    Men du kanske är ett menlöst mähä.
  • molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-19 13:54:29 följande:
    Som sagt jag står för att jag är feg och inget jag kan hjälpa. Men de va ett misstag och kommer inte göra om de alltså är jag inget svin som du tror iallafall
    Du gjorde om det 7 ggr. Då är man ett svin.
Svar på tråden Älskar henne