BIM oktober 2021
Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)
BIM
3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)
Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)
BIM
3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)
Hej! Äntligen dags för oss att börja försöka skaffa barn! Pirrig i hela kroppen!!!
1/10 dujagochbebisen (första barnet, första försöket)
3/10 Elin1991 (andra barnet, första försöket)
3/10 BounceBambi (första barnet, andra försöket)
6/10 Beckizen (första barnet, tredje försöket)
14/10 Vittring89 (andra barnet, andra försöket)
?/10 GlitterStjärnan (andra barnet, första försöket
Hej allesammans!
Ska bli kul att följa er resa, planerar själv mitt första barn med min man. Vi har varit gifta i ca 2 år och kände att det passar nu att bli föräldrar. Jag har känt bebissuget ett tag nu men det har inte riktigt passar men nu under höst tänkte vi börja aktivt. :)
Skriv gärna vad för åtgärder ni tar till för att bli gravida. Vi försöker pricka in runt ÄL, samt som jag har försökt trappa ner på kaffet och har tagit folsyra sedan juni och försökt leva lite mer hälsosamt.
1/10 oreokakan11 (första barnet, första försöket)
Kom din mens och cykel igång som vanligt efter uttag eller tog det ett tag innan kroppen kom igång?
Jag fick mens den 31/8 och igårkväll/inatt kom den igen innan dess har jag varit utan mens, så min cykel har ju troligtvis blivit rubbad nu:/
Men förhoppningsvis kanske de ordnar till sig nu när jag tar ut staven under pågående mens.
Det tog nog ca 6 veckor för mensen att komma efter jag tog ur staven (hade heller ingen mens med stav).
Hur länge har du haft staven? Tänker om den börjar ?ta slut??
Hoppas cykeln inte är rubbad & att det kommer igång som det ska :)
Hej allesammans!
Ska bli kul att följa er resa, planerar själv mitt första barn med min man. Vi har varit gifta i ca 2 år och kände att det passar nu att bli föräldrar. Jag har känt bebissuget ett tag nu men det har inte riktigt passar men nu under höst tänkte vi börja aktivt. :)
Skriv gärna vad för åtgärder ni tar till för att bli gravida. Vi försöker pricka in runt ÄL, samt som jag har försökt trappa ner på kaffet och har tagit folsyra sedan juni och försökt leva lite mer hälsosamt.
Hänger gärna med här! Tog ut spiralen för ca 1,5 v sedan, ÄL igår enligt CB digitala? väntar med spänning!!! Detta tar ju upp ens tankeverksamhet 24/7 höhö! Enligt mina appar är min BIM den 30/9 men tror mer åt 1/10. Hoppas det är ok!
30/9 Ollebollen (första barnet, första försöket)
Hej allesammans!
Är det bara jag som blir helt psyko i detta?? Hoppas inte!! Allt jag tänker på hela tiden är en eventuell graviditet? Kollar på videos om fertilitet, ÄL, graviditet. Är helt besatt och min sambo tröttnar nog snart på mig hahaha!! Sen undrar jag hur fasen jag ska kunna hålla mig att berätta för alla i hela världen innan v 12 om en eventuell grav nu sker? Jösses
Är det bara jag som blir helt psyko i detta?? Hoppas inte!! Allt jag tänker på hela tiden är en eventuell graviditet? Kollar på videos om fertilitet, ÄL, graviditet. Är helt besatt och min sambo tröttnar nog snart på mig hahaha!! Sen undrar jag hur fasen jag ska kunna hålla mig att berätta för alla i hela världen innan v 12 om en eventuell grav nu sker? Jösses
Haha, ditto!
Är också helt besatt, kollar videosar och instruktioner på att bli gravid, försöker timea in ÄL rätt och försöker hitta minsta lilla sympom trots att vi "precis" börjat. xD