• Elin1991

BIM oktober 2021

Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)

BIM

3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)

• Svar på tråden BIM oktober 2021
  • babyloove

Hej!

Hoppar in här med ???? BIM 3/10

Har en son 2018 sen innan, försökt några månader utan resultat.. september var första månaden med ägglossningstest :)

• nyfiken23

Hejsan!

Hoppar oxå in här. Har sedan innan två tjejer på 7 och 5år. Så försök till en 3:a

BIM 14/10. :)

• dujagochbebisen
    Oreokakan11 skrev 2021-09-22 09:07:37 följande:

Är det någon som haft mensvärkliknande symptom i tidigt skede? Har bim nästa fredag men började igår få ont i magen som mensvärk, aldrig haft det så pss innan mensen..

Åhh det låter ju verkligen så lovande! :) pirrigt! har du några andra symptom? Vi har ju BIM på samma dag! Men jag har absolut inga symptom än :( inte ens svullna bröst som jag typ alltid får 7-10 dagar innan mens..
  • Ollebollen

Är det någon som upplevt vattniga flytningar som inte är i samband med ÄL? De är verkligen som vatten och luktar ingenting. Har BIM 3/10

• evelinagra1
    Ollebollen skrev 2021-09-22 22:07:11 följande:

Är det någon som upplevt vattniga flytningar som inte är i samband med ÄL? De är verkligen som vatten och luktar ingenting. Har BIM 3/10

Ja jag har haft det mellan äl och BIM dom två senaste cyklarna
  • Oreokakan11
    dujagochbebisen skrev 2021-09-22 22:00:15 följande:

Åhh det låter ju verkligen så lovande! :) pirrigt! har du några andra symptom? Vi har ju BIM på samma dag! Men jag har absolut inga symptom än :( inte ens svullna bröst som jag typ alltid får 7-10 dagar innan mens..

Asså jag tror ju att jag inbillar mig ???? men kände järnsmak i munnen på förrigår och igår så hade jag värk i underlivet/magen, något jag aldrig brukar få. Börjar känna mig lite yr också. Men jag vet att det kan vara hjärnan som spökar så jag försöker att inte lägga så mycket vikt på det. Har inte fått spänningar i brösten än men det har aldrig hänt mig vid mensen heller men väntar spänt
  • Älskadelillaliv

Hoppar med här då jag fick tidigt mf, började blöda idag. Så nu satsar vi på juli barn istället. Vill så gärna ha en liten till. Men är 37 och blir 38 i december så de känns ibland kört ????. Förlåt för deppigt inlägg men har en tung dag idag. Men kul att följas åt så kanske ganska många Plussar i oktober ????

• FluffigaMoln

Hoppar in här med Bim 7/10. Har försökt till och från sen slutet av förra året. Började för några månader sedan med äl-test och denna månaden fick jag defintivt hittat äl.

30/9 Ollebollen (första barnet, första försöket)

1/10 dujagochbebisen (första barnet, första försöket)

1/10 oreokakan11 (första barnet, första försöket)

3/10 Elin1991 (andra barnet, första försöket)

3/10 BounceBambi (första barnet, andra försöket)

6/10 Beckizen (första barnet, tredje försöket)

7/10 Fyyyyran (fjärde barnet, andra försöket)

7/10 DomkallarmigS (första barnet, andra försöket)

7/10 FluffigaMoln (första barnet)

10/10 MommyA (tredje barnet, andra försöket)

13/10 AllieP (Första barnet, andra försöket)

14/10 Vittring89 (andra barnet, andra försöket)

14/10 Värmlandsjänta, 30 år (andra barnet, tredje försöket)

15/10 EIJ90, 30 år (andra barnet, tredje försöket)

15/10 Humlisen17 (första barnet, tredje försöket)

15/10 Etaj ( andra gemensamma barnet, andra försöket)

15/10 Fyrklöverns (första barnet, fjärde försöket)

?/10 GlitterStjärnan (andra barnet, första försöket)

18/10 Mor till Ella 38år,(fjärde barnet, andra försöket)

18/10 evelinagra1 22år (första barnet, 6e försöket)

18/10 betula 39 år (3e barnet, 3e försöket)

19/10 Sofian81 (tredje barnet, andra försöket)

19/10 Tjo91 (andra barnet, andra försöket)

19/10 Melle90 (andra barnet, fjärde försöket efter MA)

20/10 Hoppas2022 (fjärde barnet, åttonde försöket)

• AllieP
    Älskadelillaliv skrev 2021-09-23 09:31:22 följande:

Hoppar med här då jag fick tidigt mf, började blöda idag. Så nu satsar vi på juli barn istället. Vill så gärna ha en liten till. Men är 37 och blir 38 i december så de känns ibland kört ????. Förlåt för deppigt inlägg men har en tung dag idag. Men kul att följas åt så kanske ganska många Plussar i oktober ????

Välkommen :) Tråkigt att höra om ditt tidiga mf. Men be inte om ursäkt för ett "deppigt inlägg", vi alla här verkar ha våra up and downs och vi är till för igenkänningsfaktor och stöttning.  ;) <3 

• babyloove

Så förvirrad på allt detta. Enligt denna bild kan jag testa först 30 sep då 6 dagar innan BIM, men enligt min app ska jag ha BIM 3 oktober.. så borde kunna testa 27-28 september ????????

Läskigt hur man håller på, de diffar några dagar men men vill veta helst igår ????
Svar på tråden BIM oktober 2021