BIM oktober 2021
Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)
BIM
3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)
Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)
BIM
3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)
Nu börjar det ju närma sig lite BIM här! Någon som har några symtom ni som ligger först i listan? ;)
Jag har fått svullna bröst (som jag alltid får en vecka innan mens). Men denna gång känns dem typ tyngre och mer fylliga.. troligtvis bara inbillning :?)
Annars blivit konstig i magen, går på toa så mkt mer än vanligt, men kan såklart bara bero på kosten. Sen lite mer flytningar typ.. men det är nog som vanligt bara att man noterar det nu haha. Annars i princip symptomfri.. :(
Känner ingen molvärk som jag bara sitter och väntar på som att det var avgörande bara för att jag hade det supermycket den gången då jag var gravid för 10 år sedan men gjorde abort pga andra jobbiga omständigheter. Så har en känsla att det inte tog sig pga avsaknad molvärk.. Hur känner ni andra???
Annars blivit konstig i magen, går på toa så mkt mer än vanligt, men kan såklart bara bero på kosten. Sen lite mer flytningar typ.. men det är nog som vanligt bara att man noterar det nu haha. Annars i princip symptomfri.. :(
Jag har fått svullna bröst (som jag alltid får en vecka innan mens). Men denna gång känns dem typ tyngre och mer fylliga.. troligtvis bara inbillning :?)
Känner ingen molvärk som jag bara sitter och väntar på som att det var avgörande bara för att jag hade det supermycket den gången då jag var gravid för 10 år sedan men gjorde abort pga andra jobbiga omständigheter. Så har en känsla att det inte tog sig pga avsaknad molvärk.. Hur känner ni andra???
Guuud ändå spännande ju!!! Hoppas många plussar! Har typ inte heller symtom, eller jo har så sjukt mkt vattniga flytningar, det liksom RANN ut imorse haha. Luktfria också. Superkonstigt. Men jag har smygtestat imorse o de var negativt, men lång tid kvar egentligen ju?
Jag har också haft vattninga flytningar ! Och doftfria. Känner inte igen detta från tidigare cykler.
Smygtestade också imorse men va negativt såklart! men väntat! Har bim 3/10
Alltså när jag kollat i tidigare trådar som var flera år sen, så räknade de på alla som var med i gruppen och kunde då estimera hur många som skulle bli gravida den månaden. Typ om vi är 50 i BIM-listan så gångade dem det med 0,2(?) o fick fram ett tal på hur många som enl statistiken skulle bli gravida den månaden. Hade inte det varit lite kul och kanske hoppfullt? Jag suger verkligen på matte så jag kan tyvärr inte göra de hahaha
Typ såhär

Eller jahaaaa det kanske bara är att det är 0,2 för 20 % bör bli gravida
Är ju min första cykel utan spiral så kanske ska vara så! Hihi vi har samma BIM!! Jag lär väl testa varje dag haha så dum