• Elin1991

BIM oktober 2021

Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)

BIM

3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)

• Svar på tråden BIM oktober 2021
  • Lovve123

Hmm jag var tvungen att testa med för jag har också BIM 3/10 och enligt min kan jag testa måndag 27 september. Dock la jag inte in ägglossningsdatum för jag vet inte exakt när det hände den här månaden.

• Lovve123
    babyloove skrev 2021-09-23 13:05:58 följande:

Så förvirrad på allt detta. Enligt denna bild kan jag testa först 30 sep då 6 dagar innan BIM, men enligt min app ska jag ha BIM 3 oktober.. så borde kunna testa 27-28 september ????????

Läskigt hur man håller på, de diffar några dagar men men vill veta helst igår ????

Hmm jag var tvungen att testa med för jag har också BIM 3/10 och enligt min kan jag testa måndag 27 september. Dock la jag inte in ägglossningsdatum för jag vet inte exakt när det hände den här månaden.
  • Oreokakan11
    Älskadelillaliv skrev 2021-09-23 09:31:22 följande:

Hoppar med här då jag fick tidigt mf, började blöda idag. Så nu satsar vi på juli barn istället. Vill så gärna ha en liten till. Men är 37 och blir 38 i december så de känns ibland kört ????. Förlåt för deppigt inlägg men har en tung dag idag. Men kul att följas åt så kanske ganska många Plussar i oktober ????

Håller med AllieP, absolut inget att säga förlåt över. Vi är ju i det här tillsammans! :) hoppas att du plussar snart??
  • babyloove
    Lovve123 skrev 2021-09-23 15:13:14 följande:

Jag la in ägglossning 18 för de hade jag, tog test denna månad :)

Men tog jag bort de fick jag med 27.. konstigt då min mens app säger att jag skulle ha ägglossning då men ändå ha mens 3/10
  • dujagochbebisen
    Oreokakan11 skrev 2021-09-23 06:48:04 följande:

Asså jag tror ju att jag inbillar mig ???? men kände järnsmak i munnen på förrigår och igår så hade jag värk i underlivet/magen, något jag aldrig brukar få. Börjar känna mig lite yr också. Men jag vet att det kan vara hjärnan som spökar så jag försöker att inte lägga så mycket vikt på det. Har inte fått spänningar i brösten än men det har aldrig hänt mig vid mensen heller men väntar spänt

Men guuud så pirrigt! Det är ju massa lovande symptom ju!!! Åh håller tummarna! :)
  • Elin1991

Jag håller på att bli lite halvtokig här hemma. Enligt app så hade jag ägglossning i helgen & nu har jag börjat få molvärk. Vill så gärna testa men jag vet att det inte kommer visa något utan får vänta tills efter helgen. Har BIM 3/10 & undrar om någon mer fått molvärk såhär långt innan BIM?

• nyfiken23

Då jag missade min äl förra månaden eller inte hade någon äl alla test var negativa.

Tänkte att ja skulle testa från första dagen efter mensen för att hitta min äl.... Har aldrig använt äl test innan så är lite förvirrad... Hur tidigt efter mens kan man få utslag på LH? Någon som vet? Är idag 2 dagar efter mens och det börjar bli ett streck för LH stegring. Kan det vara så?

• nyfiken23
    nyfiken23 skrev 2021-09-23 17:36:30 följande:

Då jag missade min äl förra månaden eller inte hade någon äl alla test var negativa.

Tänkte att ja skulle testa från första dagen efter mensen för att hitta min äl.... Har aldrig använt äl test innan så är lite förvirrad... Hur tidigt efter mens kan man få utslag på LH? Någon som vet? Är idag 2 dagar efter mens och det börjar bli ett streck för LH stegring. Kan det vara så?

Läste på lite nu... Strecken är ju inte lika starka så inte äl... Borde lugna ner sig och läsa nästa gång.
  • Lovve123
    Elin1991 skrev 2021-09-23 16:57:00 följande:

Jag håller på att bli lite halvtokig här hemma. Enligt app så hade jag ägglossning i helgen & nu har jag börjat få molvärk. Vill så gärna testa men jag vet att det inte kommer visa något utan får vänta tills efter helgen. Har BIM 3/10 & undrar om någon mer fått molvärk såhär långt innan BIM?

Jag hade enligt min app ägglossning 16-18 sept och har haft nästan mensvärkskänsla i nedre delen av magen. Ibland sticker det lite också. Men annars inga symptom. Vi får hålla oss till måndag med att ta test. Så segt att vänta över helgen och vill egentligen ta på söndag men orkar inte bli besviken över negativt test utan att jag ens vet om det är äkta negativt eller om jag bara testat för tidigt.
  • Oreokakan11
    Lovve123 skrev 2021-09-23 18:45:27 följande:
    Jag hade enligt min app ägglossning 16-18 sept och har haft nästan mensvärkskänsla i nedre delen av magen. Ibland sticker det lite också. Men annars inga symptom. Vi får hålla oss till måndag med att ta test. Så segt att vänta över helgen och vill egentligen ta på söndag men orkar inte bli besviken över negativt test utan att jag ens vet om det är äkta negativt eller om jag bara testat för tidigt.
    Hade också ägglossning då och liknande symptom nu! Ska ta test på tisdag så vi får se, håller tummarna!
Svar på tråden BIM oktober 2021