BIM oktober 2021
Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)
BIM
3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)
Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)
BIM
3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)
Såg att jag inte var med på listan längre så skriver in mig igen. ÄL veckan är igång och jag hoppas det tar sig denna gång.
Alltså jag blir så galen på mig själv!! Varför MÅSTE jag testa så tidigt som 7 dagar efter ägglossning??? Jag vet ju att man bara blir besviken. Har inte heller några symptom som kan indikera på graviditet? är det någon som varit gravid och såhär tidigt inte känt några symptom?
Mensen kom idag, så flyttar över hit då.
30/9 Ollebollen (första barnet, första försöket)
1/10 dujagochbebisen (första barnet, första försöket)
1/10 oreokakan11 (första barnet, första försöket)
3/10 Elin1991 (andra barnet, första försöket)
3/10 BounceBambi (första barnet, andra försöket)
6/10 Beckizen (första barnet, tredje försöket)
7/10 Fyyyyran (fjärde barnet, andra försöket)
7/10 DomkallarmigS (första barnet, andra försöket)
10/10 MommyA (tredje barnet, andra försöket)
13/10 AllieP (Första barnet, andra försöket)
14/10 Vittring89 (andra barnet, andra försöket)
14/10 Värmlandsjänta, 30 år (andra barnet, tredje försöket)
15/10 EIJ90, 30 år (andra barnet, tredje försöket)
15/10 Humlisen17 (första barnet, tredje försöket)
15/10 Etaj ( andra gemensamma barnet, andra försöket)
15/10 Fyrklöverns (första barnet, fjärde försöket)
?/10 GlitterStjärnan (andra barnet, första försöket)
18/10 Mor till Ella 38år,(fjärde barnet, andra försöket)
18/10 evelinagra1 22år (första barnet, 6e försöket)
18/10 betula 39 år (3e barnet, 3e försöket)
19/10 Sofian81 (tredje barnet, andra försöket)
19/10 Tjo91 (andra barnet, andra försöket)
19/10 Melle90 (andra barnet, fjärde försöket efter MA)
20/10 Hoppas2022 (fjärde barnet, åttonde försöket)
Alltså jag blir så galen på mig själv!! Varför MÅSTE jag testa så tidigt som 7 dagar efter ägglossning??? Jag vet ju att man bara blir besviken. Har inte heller några symptom som kan indikera på graviditet? är det någon som varit gravid och såhär tidigt inte känt några symptom?
[/quote]
Är också på ÄL veckan! Än så länge känner jag inte av något men hoppas att min kropp ska visa att den har ÄL. Vill så gärna att det blir något denna månad!
Förstår att du är otålig och längtar tills graviditet men är nog bra för ditt välbefinnande att ta det lite lugnt med testandet. Kommer bli väldigt påfrestande att hålla på såhär under lång tid om du inte skulle bli gravid direkt. Känner igen mig i att det är lätt att bli lite besatt men efter ägglossning är det inte så mycket annat man kan göra än att vänta. Säger det i all välmening och går ju såklart bra att bara ignorera det. För min egen del tänker jag nog undvika att testa innan BIM, tror att det skulle bli för jobbigt för mig att leta sträck, fortsätta hoppas på plus om det är för tidigt att testa osv. Sen tror jag att det är mer ovanligt att ha så tidiga symtom än att märka något när man är gravid :)
Ja det hoppas jag med, tar äl tester men mest för att se om det funkar och om jag kan se någon ökning. Har äl I slutet på veckan tror jag typ torsdag-söndag nån gång. Så får köra på ;) håller tummarna för oss.
Är det någon som haft mensvärkliknande symptom i tidigt skede? Har bim nästa fredag men började igår få ont i magen som mensvärk, aldrig haft det så pss innan mensen..
Är det någon som haft mensvärkliknande symptom i tidigt skede? Har bim nästa fredag men började igår få ont i magen som mensvärk, aldrig haft det så pss innan mensen..