• Elin1991

BIM oktober 2021

Hej. Hittar ingen tråd med BIM oktober så jag startar denna. Här hemma har vi en 3-åring och nu ska vi satsa på ett syskon :)

BIM

3/10 Elin1991 (ett barn, första försöket)

• Svar på tråden BIM oktober 2021
  • Lövsångerska1991
    Humlisen17 skrev 2021-10-02 22:31:27 följande:

Skulle ni räkna detta som positivt eller nästan positivt? Första gången jag testar under en cykel för att hitta ÄL så vet inte hur det kan se ut.

Jag skulle säga att det är positivt eller nästan positivt. Jag brukar inte få exakt lika starkt som kontrollstrecket, utan mer att det stegrar sig tydligt. Inte alla som får precis lika starkt. Men tycker dina ser i princip lika starka ut.
  • knyttets
    Fyyyyran skrev 2021-10-02 13:58:00 följande:

Håller tummarna! Det känns lite som att man har något att göra under den långa väntan när man tar lite testa tidigt test, hahaha

Här har det testats också med BIM 8/10. Idag på morgonurin ett svaaaagt streck, svårt att säga om positivt eller spök. Det var ett vanligt test inte testa tidigt, så tänkte jag provar ett testa tidigt imorgon. Lovade mig själv att inte testa innan BIM denna månad då jag förra månaden fick svaga positiva som sedan slutade i en sen mens (tidigt missfall?). Men det är så otroligt svårt att låta bli!

Känner ni andra symtom? Jag drabbades av en sån otrolig trötthet nu i helgen och brösten har ömmat. Hade igår kväll och nu på morgonen också en underlig känsla i brösten som liksom känns som att det drar och spänner i dem. Svårt att förklara känslan, men den känns ny och obekant så kanske ett tecken?
  • joey1988

Jag och sambon har precis börjat försöka bli gravida med vårt första barn. Jag tog ett RFSU testa tidigt test idag på morgonen (BM-3) och 14 dagar efter ÄL.

Tror ni detta är positivt eller ett spökstreck? Har så svårt att avgöra.

• evelinagra1

Fick positivt äl test i fredags men har bara haft sex i tisdags och fredags så nu har jag super mycket ångest för att jag tror att det är för lite.. hade aldrig kunnat tro att det skulle vara såhär jobbigt att försöka skaffa barn..

• Lillis85

Hoppar in här om jag får... Har bim typ till helgen ca 10 okt. Datum lite oklart pga ma i somras. Utdraget sådant och första mensen efter blödningarns äntligen slutade blev också utdraget. Därför är bim datumet väldigt ca. Räknar inte med regelbunden mens heller. Har inte kört med äl stickor heller för att slippa känna stress. Äl borde enligt min kropp varit typ kring 23 sept.

Har gjort halvhjärtat försök denna gång då vi både lyckades ligga sjuka kring äl. Känns ok pga det samt att det inte gör nåt om det får gå en period till mellan. Men hoppas ju såklart ändå.

Haft lite lätt molvärk till o från i helgen. Slutar antagligen i ny mens men ja... Hoppet.....

Vi har barn sedan innan och hoppas på en sommarbebis 2022 :)

• FluffigaMoln
    knyttets skrev 2021-10-03 08:20:47 följande:

Här har det testats också med BIM 8/10. Idag på morgonurin ett svaaaagt streck, svårt att säga om positivt eller spök. Det var ett vanligt test inte testa tidigt, så tänkte jag provar ett testa tidigt imorgon. Lovade mig själv att inte testa innan BIM denna månad då jag förra månaden fick svaga positiva som sedan slutade i en sen mens (tidigt missfall?). Men det är så otroligt svårt att låta bli!

Känner ni andra symtom? Jag drabbades av en sån otrolig trötthet nu i helgen och brösten har ömmat. Hade igår kväll och nu på morgonen också en underlig känsla i brösten som liksom känns som att det drar och spänner i dem. Svårt att förklara känslan, men den känns ny och obekant så kanske ett tecken?

Åh vad spännande :) jag har plötsligt fått mer finnar innan Bim än vanligt, brukar sällan få det kanske någon om jag äter choklad vid den här tidpunkten men inte annars :o Bim -3 nu, såå spännande
  • Lillis85

Hur gör jag för att få in mig på listan. Bim typ 10e då.

Fjärde barnet och första försöket efter missfallet....

• Sjöhund

Bim 6/10. Men har ganska mycket pms så gissar att det inte blev något den här månaden heller. Blä.

• Ewcia

Bim + 2 idag

Valde att inte testa eftersom det var neg igår provar imorgon igen

Brukar aldrig ha sen mens

• jvh
    Lillis85 skrev 2021-10-04 06:52:01 följande:

Hur gör jag för att få in mig på listan. Bim typ 10e då.

Fjärde barnet och första försöket efter missfallet....

Kopiera listan och skriv in ditt namn där du har bim som ett nytt svar i tråden.
Svar på tråden BIM oktober 2021