Ruvare oktober 2021
Hej! Jag gör min första IVF-behandling och är idag på RD1 med en tvådagars. Undrar om någon vill följas åt? 
Hej! Jag gör min första IVF-behandling och är idag på RD1 med en tvådagars. Undrar om någon vill följas åt? 
Visst är det vanligt att man inte känner ett skvatt och är superförvånad över att man får plus när man ruvar?
Känner absolut ingenting just längre in jag kommer i ruvningen och tänker att det är helt kört, men jag vill inte ge upp hoppet helt och hållet heller. Så kluven.
Visst är det vanligt att man inte känner ett skvatt och är superförvånad över att man får plus när man ruvar?
Känner absolut ingenting just längre in jag kommer i ruvningen och tänker att det är helt kört, men jag vill inte ge upp hoppet helt och hållet heller. Så kluven.
Ni som plussat, fick ni nidblödning? Jag har för mig att jag fick det med båda mina barn. Yngsta är 9 så det var ju ett tag sen!
skönt att höra ändå, så man kan hålla lite hoppet upp lite.
Jag hoppas att det positiva resultatet du fått är en indikation på att det inte är något att oroa sig för. Och jag hoppas detsamma för mig då jag också fått lite rosa. Dock tar jag inte lutinus och jag har hört att man kan få lite små blödningar av den då den kan irritera slemhinnan.
Negativt på testet idag också så kan räkna med att jag är ute tycker jag. Är helt säker på att jag inte är gravid och tror säkert mensen kommer komma imorgon eller måndag.

Testdagen visar ett plus! Så så så glad. Allt kan hända, det är tidigt. Men just precis nu... - jag är gravid!!!