Ruvare oktober 2021
Hej! Jag gör min första IVF-behandling och är idag på RD1 med en tvådagars. Undrar om någon vill följas åt? 
Hej! Jag gör min första IVF-behandling och är idag på RD1 med en tvådagars. Undrar om någon vill följas åt? 
Idag är RD11 och Ovitrellen bör ha gått ur kroppen. Tog nytt test imorse och det är fortfarande positivt, men något svagare än förra testet. Det gör mig lite nervös för det borde väl bli starkare för varje dag som går? Fick även lite färskt blod på pappret imorse, men mest rosa. Usch vad detta är jobbigt. 5 dagar kvar till den officiella testdagen. Skulle man kunna spola fram tiden? Om det skulle visa sig att det lyckats och jag är gravid så kommer jag i och för sig gå och oroa mig för missfall så det är väl bara att acceptera att den kommande tiden kommer vara jobbig oavsett.
Vad tror ni om testet och mina rosa blödningar? På bilden ser man inte så stor skillnad på de två sista testerna men då får man tänka på att det förra testet har legat ett par dagar och det från imorse är färskt. De brukar ju blekna lite med tiden.
Visst är det vanligt att man inte känner ett skvatt och är superförvånad över att man får plus när man ruvar?
Känner absolut ingenting just längre in jag kommer i ruvningen och tänker att det är helt kört, men jag vill inte ge upp hoppet helt och hållet heller. Så kluven.
Halloj. Låter som ni alla hunnit ruva en hel del i oktober resan. Själv fick jag tillbaka ett 3 dagars idag och har dessa härliga dagar av väntan framför mig.
Någon annan som är i början av ruvningen?
Halloj. Låter som ni alla hunnit ruva en hel del i oktober resan. Själv fick jag tillbaka ett 3 dagars idag och har dessa härliga dagar av väntan framför mig.
Någon annan som är i början av ruvningen?
En till med återföring idag! Första försöket och allt känns så spännande.
Tog en annan typ av test idag och nu tänker jag inte ta något mer förrän på lördag då det är min officiella testdag! Kul att se lite nya personer i tråden, ser fram emot att få följa er resa!

Min officiella testdag idag och testet var så negativt som det kunde bli. Jag får landa i det nu och sedan får jag och sambon prata om hur vi ska göra. Just nu känns det bara uppgivet och jävligt trist och tråkigt.
Jag tjuvtestade idag, rd6 med blastis, var så negativt det kan bli. Vet att det är tidigt och inte helt kört, men känns som om hoppet är ute.... ni som plussat,vilken rd dag såg ni första svaga strecket?
Eskobar och Dibella, skickar långa sturkekramar och lycka till på nästa återinförande!!
The swedish kiwi,grattis och hoppas du kan lita på ditt pluss nu!!
The swedish kiwi,grattis och hoppas du kan lita på ditt pluss nu!!