• Tussilago86

BIM November 2021

Ny tråd för oss som väntar på plus!

3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)

• Svar på tråden BIM November 2021
  • Nathaliextnf
    Anonym (Börjar) skrev 2021-11-16 17:21:26 följande:

Åå vad kul det är det jag hoppas på!

Hur lång tid tog det att få plus första gången? I vilken vecka var det mf?

Förra gången räckte det att ha sex 3 gånger på en månad så blev det ett överraskande plus :) (har en liten kille som nu är 7 mån) och nu när man var inställd på att vi skulle bli en till tänkte vi att vi kör på och peppar peppar verkar de ha tagit sig direkt!! Känns galet overkligt! Jag har haft lätt för att bli gravid men det är ju aldrig något man räknar med, speciellt nu när man är äldre (36år var 17 år vid första graviditeten) Det uteblivna missfallet upptäcktes i v10 men fostret hade sluta växa i V6. Har aldrig känt mig så lurad av kroppen :(

Hur går det för dig och hur mår du?

• Ellobi

Mensen dök upp idag, två dagar senare än beräknat...

Hoppar över till decembertråden. Lycka till ni andra .

• Madelen21

Känner mig så fruktansvärt Depp nu ikväll. Känns som att det inte gått vägen denna gången heller. Är så fruktansvärt känslomässig. Gråter bara för ingenting eller så kanske man är gravid med tanke på att man kan bli sjukt känslomässig. Vet inte

• Fyran4
    Nathaliextnf skrev 2021-11-16 19:01:39 följande:

Förra gången räckte det att ha sex 3 gånger på en månad så blev det ett överraskande plus :) (har en liten kille som nu är 7 mån) och nu när man var inställd på att vi skulle bli en till tänkte vi att vi kör på och peppar peppar verkar de ha tagit sig direkt!! Känns galet overkligt! Jag har haft lätt för att bli gravid men det är ju aldrig något man räknar med, speciellt nu när man är äldre (36år var 17 år vid första graviditeten) Det uteblivna missfallet upptäcktes i v10 men fostret hade sluta växa i V6. Har aldrig känt mig så lurad av kroppen :(

Hur går det för dig och hur mår du?

Stort grattis :D
  • Anonym (N)
    Madelen21 skrev 2021-11-16 20:15:33 följande:

Känner mig så fruktansvärt Depp nu ikväll. Känns som att det inte gått vägen denna gången heller. Är så fruktansvärt känslomässig. Gråter bara för ingenting eller så kanske man är gravid med tanke på att man kan bli sjukt känslomässig. Vet inte

Jag tror mer att du är gravid! Klassiskt gravid symtom. När har du BIM?
  • Madelen21
    Anonym (N) skrev 2021-11-16 20:39:43 följande:

Jag tror mer att du är gravid! Klassiskt gravid symtom. När har du BIM?

Om 6 dagar alltså på Måndag. Skulle vilja ta ett test i morgon men är rädd att bli besviken.
  • Anonym (N)
    Madelen21 skrev 2021-11-16 20:49:17 följande:

Om 6 dagar alltså på Måndag. Skulle vilja ta ett test i morgon men är rädd att bli besviken.

Jag skulle inte klara å hålla mig. Jag ska ta ett test så fort jag kan. Har BIM 29/11. Så ska ta test 23 tänkte jag.
  • Madelen21
    Anonym (N) skrev 2021-11-16 21:04:46 följande:

Jag skulle inte klara å hålla mig. Jag ska ta ett test så fort jag kan. Har BIM 29/11. Så ska ta test 23 tänkte jag.

Ja jag kan inte hålla mig.
  • Nathaliextnf
    Fyran4 skrev 2021-11-16 20:28:32 följande:

Stort grattis :D

Tack <3 känns så overkligt när man precis varit så genom ledsen över MA. Ska för säkerhets skull ta ett nytt test imorgon på morgonen :) haha

Håller tummarna för dig att du får ett plus denna månad :)
  • isoldelively

Åh vad jag tycker att tiden mellan äl och bim är jobbig, den är så lång! Jag är idag på ÄL+3, fem dagar till innan jag ska ta ett predictor early på äl+9 (bim -1).

När mensen kommer är jag liksom ledsen en dag, sen rycker jag upp mig och tycker livet är rätt härligt ändå. Tiden fram till ÄL går snabbt - men så fort ÄL är över så är det som att jag inte kan tänka på annat och väntan fram till bim är olidlig.

Någon som känner samma?

Svar på tråden BIM November 2021