• Tussilago86

BIM November 2021

Ny tråd för oss som väntar på plus!

3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)

• Svar på tråden BIM November 2021
  • LJM91

Mensen kom idag så jag hoppar över till decembertråden och önskar alla er lycka till <3

• Gaiaria

Skulle vänta med test tänkte jag men har inte kunnat låta bli att börja.. lite osäker på om jag är ÄL +10 el 11 men negativa test både igår och idag.. är det kört då tro eller ska jag ge mig på ett test imorgon med... ?

Hur tänker ni som försökt länge kring att äta rätt ingen alkohol etc? Utbjuden i helgen och om jag inte är gravid skulle jag gärna ta ett glas vin. När kan man lita på att det är negativt?

• isoldelively
    Gaiaria skrev 2021-11-18 16:41:16 följande:

Skulle vänta med test tänkte jag men har inte kunnat låta bli att börja.. lite osäker på om jag är ÄL +10 el 11 men negativa test både igår och idag.. är det kört då tro eller ska jag ge mig på ett test imorgon med... ?

Hur tänker ni som försökt länge kring att äta rätt ingen alkohol etc? Utbjuden i helgen och om jag inte är gravid skulle jag gärna ta ett glas vin. När kan man lita på att det är negativt?

Hur säker är du på din äl? Tempar du? Ett test som är blankt på äl+12 innebär mest troligtvis att ingen befruktning skett den månaden (dagens test är såpass känsliga) men då gäller det också att man är stensäker på sin äl.
  • Sockerbulle1

Testet imorse var totalt blankt idag på BIM-1. Är det kört då? Fortfarande ingen som helst känsla att mens är på gång, illamående fram och tillbaka och väldigt lättstött just nu.

Tråkigt att känna att man vill att den där dumma mensen ska komma så man får starta om på nytt?

• Madelen21

Hej tjejer

Nu ikväll svullna min mage upp nå enormt. Stor som en fotboll. Ser verkligen gravid ut. Är säkert inte så.

I övrigt så mår jag lite illa ibland samtidigt som jag blir plötsligt sugen på vissa saker. Humörsvängningar delux. Ja de är väl det. Vill och hoppas att jag är gravid ?

• L1z91

Hej! :)

BIM 28/11 första riktiga försöket andra barnet.

Nån mer som har bim samtidigt som mig och har liknande mensvärk? Eller är det för tidigt för att känna några symtom ännu?

• Länken

Hej,

Och där kom tant röd?som en klocka. :( Hade hoppats på ett plus snabbt efter missfallet. Men icke. Hoppar in i decembertråden och håller tummarna för ett plus lagom till jul.

Lycka till alla här inne, hoppas ni får era efterlängtade plus. <3

• Madelen21

God morgon tjejer!

Igår kväll när jag la mig var min mage stor som en fotboll. Som man blir å se ut när man är gravid. Svullen som bara den. Jag har typ kramper i "tjejmagen"

Humörsvängningar och ena stunden världens sug efter diverse olika saker. Det är ju typiska tecken. Inga känningar i brösten

Men jag känner samtidigt nånstans att Nej varför skulle det ha tagit sig denna gång... min pojkvän säger men sluta var så negativ. Haha han har rätt i de han säger.

Nån mer som har liknande symtom?

• Fagelfri
    isoldelively skrev 2021-11-17 23:09:09 följande:

Jag är på äl+4 och har bim på tisdag (äl+10), dagarna sniiiiglar sig fram. Känner mig negativ och att det säkert blir ytterligare en månad med blanka test.

Segt! Ja man har ju inga förhoppningar. Känns ändå helt ok just nu men man går ju och översnalyserar allt vilket blir jobbigt i längden. Jag är mest frustrerad över att jag var sjuk precis runt ägglossning så Natural Cycles har inte kunnat fastställa exakt ägglossning :/ så de gav mig ett fönster på tre dagar. Och enligt det så har jah antingen prickat helt rätt eller helt missat ÄL. Så känns ju extra hopplöst
  • isoldelively
    Fagelfri skrev 2021-11-19 09:57:44 följande:

Segt! Ja man har ju inga förhoppningar. Känns ändå helt ok just nu men man går ju och översnalyserar allt vilket blir jobbigt i längden. Jag är mest frustrerad över att jag var sjuk precis runt ägglossning så Natural Cycles har inte kunnat fastställa exakt ägglossning :/ så de gav mig ett fönster på tre dagar. Och enligt det så har jah antingen prickat helt rätt eller helt missat ÄL. Så känns ju extra hopplöst

Fattar - jag var magsjuk vid äl så tempningen den här månaden gick åt helvete för mig med. Förlitar mig enbart på mina äl-test där cb digital visade fast gubbe torsdag kväll och rfsus äl-test på fredagmorgon så förmodad äl på lördagen. Dock omöjligt att veta säkert nu när jag inte kunde tempa :/

Vilken dag är du på? Äl+6 här idag. Kliar i fingrarna efter att ta ett test imorgon vilket ju är helt meningslöst och pengar i sjön.
Svar på tråden BIM November 2021