• Tussilago86

BIM November 2021

Ny tråd för oss som väntar på plus!

3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)

• Svar på tråden BIM November 2021
  • Pommii

Jag följer med här! Har bim på onsdag, tänkte ta ett test imorgon... var 9 år sedan jag var gravid senast!

• Anonym (Blomman)

Har massa symptom just nu. Först smällde det till med huvudvärk i tisdags och sen kom illamåendet som bara har växt och idag är brösten ömma. Tog ett test idag bim - 5 (samma dag o jag plussade med mitt första barn) och det var tvärnegativt. Ska testa senare i veckan men känns som det är kört? Borde inte hcg nivåerna ha stigit när man har mycket symptom?

• Sockerbulle1

Idag är det BIM + 2 och jag tog ett till test eftersom mensen ännu inte dykt upp och jag började inbilla mig symtom efter symtom. Men testet var helt blankt, så negativt det kan bli.

Hoppas att kroppen kan slappna av så att den kommer nu.

• Sockerbulle1
    Sockerbulle1 skrev 2021-11-21 07:44:57 följande:

Idag är det BIM + 2 och jag tog ett till test eftersom mensen ännu inte dykt upp och jag började inbilla mig symtom efter symtom. Men testet var helt blankt, så negativt det kan bli.

Hoppas att kroppen kan slappna av så att den kommer nu.

Tände lampan ordentligt ett långt tag efter och då ser testet ut såhär. Svårt att veta om det är giltigt, ser ni två streck?

• Fyran4
    Sockerbulle1 skrev 2021-11-21 08:24:04 följande:

Tände lampan ordentligt ett långt tag efter och då ser testet ut såhär. Svårt att veta om det är giltigt, ser ni två streck?

Tycker det ser väldigt positivt ut :) men sen gäller testen bara inom testtiden så bästa är att ta ett nytt. Digitala är de bästa. Jag tror ändå du är gravid eftersom testet ser positivt ut!
  • isoldelively

Tog ett rfsu idag på äl+8, bim -2, tvärnegativt. Inte ens en skugga. Så jävla deppigt. Plussat tydligt på äl+9/10 tidigare så hade hoppats på att man skulle se en liten skugga idag iallafall men icke :(

• Pommii
    bellan93 skrev 2021-11-21 12:31:14 följande:

Idag på äl +10 blev det digitala positivt!

Sååå pirrigt :)

WOW GRATTIS!! Vad kul!!  
  • Fyran4
    bellan93 skrev 2021-11-21 12:31:14 följande:

Idag på äl +10 blev det digitala positivt!

Sååå pirrigt :)

Stort grattis :D
  • Cattis123

Grattis till er gravida!

Jag tog ett test tidigt imorse som var tvärbkankt. Sedan fick jag en rosa flytning. Tänker på nidblödning..?

Jag tar ett nytt test imorgon. Och i övermorgon.

Svar på tråden BIM November 2021