• Tussilago86

BIM November 2021

Ny tråd för oss som väntar på plus!

3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)

• Svar på tråden BIM November 2021
  • nomina
    bellan93 skrev 2021-11-21 12:31:14 följande:

Idag på äl +10 blev det digitala positivt!

Sååå pirrigt :)

Wow grattis!! :)
  • Sofian81

Testade med ett RFSU testa tidigt idag, äl +10, men det blev negativt. Tyckte först jag såg något, men det försvann. Visst borde man få positivt med detta test så långt efter äl om man är gravid?

Nåja, går vidare till decembergruppen och hoppas på nästa månad =D

Lycka till ni som är kvar!!

• QueenS
    Sofian81 skrev 2021-11-21 15:19:49 följande:

Testade med ett RFSU testa tidigt idag, äl +10, men det blev negativt. Tyckte först jag såg något, men det försvann. Visst borde man få positivt med detta test så långt efter äl om man är gravid?

Jag har med deras vanliga fått positivt samtidigt som jag har fått negativt med testa tidigt. Så litar inte alls på deras testa tidigt. Håller tummarna för dig!
  • isoldelively
    Sofian81 skrev 2021-11-21 15:19:49 följande:

Deras testa tidigt test är sååå dåligt, det borde heta testa sent istället xD Det är det test som visat positivt absolut sist för mig.
  • Sofian81
    QueenS skrev 2021-11-21 17:19:15 följande:

Jag har med deras vanliga fått positivt samtidigt som jag har fått negativt med testa tidigt. Så litar inte alls på deras testa tidigt. Håller tummarna för dig!

isoldelively skrev 2021-11-21 17:53:31 följande:

Deras testa tidigt test är sååå dåligt, det borde heta testa sent istället xD Det är det test som visat positivt absolut sist för mig.

Jaha, jag var helt övertygad om att man kunde lita på det, kanske ska testa igen då om mensen inte dyker upp i veckan.

Tack för infon =D
  • isoldelively

Herregud - har precis fått plus!!!! Är helt skakig. Är på äl+8 idag och tog ett rfsu imorse som var tvärblankt. Men då pmsen lyser med sin frånvaro och jag ska ha mens på tisdag tog jag ett cb early nu - positivt!!! Rfsu sticka i samma urin - också positivt!! Helt sjukt att det kan vara negativt på morgonen vid 09 för att sedan vara positivt vid kl 18. Ska bekräfta med digitalt i övermorgon, snälla snälla håll tummarns för mig, haft tre missfall innan.

• Sofian81
    isoldelively skrev 2021-11-21 18:26:59 följande:

Herregud - har precis fått plus!!!! Är helt skakig. Är på äl+8 idag och tog ett rfsu imorse som var tvärblankt. Men då pmsen lyser med sin frånvaro och jag ska ha mens på tisdag tog jag ett cb early nu - positivt!!! Rfsu sticka i samma urin - också positivt!! Helt sjukt att det kan vara negativt på morgonen vid 09 för att sedan vara positivt vid kl 18. Ska bekräfta med digitalt i övermorgon, snälla snälla håll tummarns för mig, haft tre missfall innan.

Wow, stort grattis!!! =D

Vad har du för symptom, förutom utebliven pms?
  • isoldelively

Slänger in bild på mitt cb, men med tanke på hur usel kvaliten blir när man laddar upp förväntar jag mig inte att ni kan se nåt heller, i verkligheten syns det i alla ljus, blått brett och fint. Kom på direkten. Känns skönt att även rfsu-stickan var svagt positiv.

Svar på tråden BIM November 2021