• Tussilago86

BIM November 2021

Ny tråd för oss som väntar på plus!

3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)

• Svar på tråden BIM November 2021
  • Nathaliextnf

Tror min kropp lurat mig. Tog ett digitalt gravtest igår och det var negativt:( Det ger fortfarande utslag på predictor early och svagt svagt på vanliga Clearblue. Enlig Natural Cycles blev min ägglossning flyttad och min bim flyttad till 22/11 istället. Är öm i brösten och som mensvärk.

Hoppas såklart fortfarande men allt känns tungt..Så tar bort mitt plus? och uppdaterar

1/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)

3/11 Beckizen (fjärde försöket, första barnet)

3/11 Fagelfri (första försöket, andra barnet)

4/11 börjar (sjätte försöket, tredje barnet) PLUSSAT bf 12/7 mf 6/11

5/11 Sjöhund (sjuttielfte försöket, första barnet)

5/11 Lillis85( andra försöket(efter MA), femte barnet ) PLUSSAT

5/11 Bella89 (andra försöket, tredje barnet efter 2 MA i rad)

5/11 Elin1991 (andra försöket, andra barnet)

5/11 FluffigaMoln (har tappat räkningen,första barnet)

5/11 JvH (andra försöket, andra barnet)

5/11 QueenS (andra barnet, fjärde försöket, två MF) PLUSSAT

6/11 enligt app. MommyA (tredje försöket efter MF, tredje barnet)

8/11 LJM91 (tredje försöket, första barnet)

10/11 Fyyyyran 36 år ( tredje försöket (första försöket efter tidigt mf), fjärde barnet)

10/11 AllieP 27 år (tredje försöket, första barnet) PLUSSAT

11/11 värmlandsjänta (andra barnet, fjärde(?) försöket)

12/11 Ollebollen (andra försöket, första barnet)

13/11 evelinagra1 ( sjunde försöket, första barnet )

13/11 Fyrklöverns (femte försöket, första barnet)

14/11 Sötpöl (första försöket, tredje barnet) PLUSSAT

14/11 Längtan ( tredje försöket, andra barnet)

14/11 Ellobi (tredje försöket, andra barnet, 1 MF)

15/11 Kallasims 37år (andra försöket efter MA, andra barnet)

16/11 LillaGry (fjärde försöket, andra barnet).

17/11 Emmissss (första försöket ef MA, andra barnet)

17/11 RoyalCanin (åttonde försöket, första barnet)

17/11 Annan18 (kanske 5-6e försöket, andra barnet)

18/11 Bez (fjärde försöket, första barnet)

18/11 börjar (första försöket efter mf, 7 försöket totalt)

18/11 Nótt (fjärde försöket, första barnet) PLUSSAT

19/11 Tjoo91 (tredje försöket, andra barnet)

19/11 Länken (nionde försöket, tredje barnet)

20/11 Sockerbulle1 (fjärde försöket, första barnet)

22/11 Nathaliextnf (första försöket ef MA, sjunde barnet)

22/11 Gaiaria (första försöket, tredje barnet)

24/11 Sofian81 (tredje försöket, tredje barnet)

24/11 Tefat (fjärde försöket, första barnet)

24/11 Bellan93 (fjärde försöket, andra barnet)

24/11 Isolines (tredje försöket, femte barnet, 2 MF)

25/11 Cattis 123 (Första försöket, femte barnet)

26/11 Sjöhund (sjunde försöket, första barnet)

26/11 anonym (blomman) (andra försöket, andra barnet)

26/11 Helni (andra försöket efter MF, tredje barnet)

27/11 Wave Mother (femte försöket efter MA, första barnet)

27/11 Anonym (Nytt Liv) (första försöket, andra barnet)

27/11 Fyran4 (nionde försöket, fjärde barnet)

28/11 luthia (första försöket, andra barnet)

29/11 Fagelfri (andra försöket, andra barnet)

• isoldelively
    Nathaliextnf skrev 2021-11-19 11:26:58 följande:

Tror min kropp lurat mig. Tog ett digitalt gravtest igår och det var negativt:( Det ger fortfarande utslag på predictor early och svagt svagt på vanliga Clearblue. Enlig Natural Cycles blev min ägglossning flyttad och min bim flyttad till 22/11 istället. Är öm i brösten och som mensvärk.

Hoppas såklart fortfarande men allt känns tungt..Så tar bort mitt plus? och uppdaterar

Hur många dagar efter äl är du? Har du tagit något mer predictor early för att jämföra om det ökat från det första du tog? Och har du fått helt blanka test efter ditt MA? Jag hade ett missfall i vecka 6 i juni och då plussade jag fortfarande efter 5 veckor.

Hoppas att det bara är tidigt och att hcg inte hunnit öka så mycket än bara <3
  • Cattis123
    Madelen21 skrev 2021-11-19 09:21:45 följande:

God morgon tjejer!

Igår kväll när jag la mig var min mage stor som en fotboll. Som man blir å se ut när man är gravid. Svullen som bara den. Jag har typ kramper i "tjejmagen"

Humörsvängningar och ena stunden världens sug efter diverse olika saker. Det är ju typiska tecken. Inga känningar i brösten

Men jag känner samtidigt nånstans att Nej varför skulle det ha tagit sig denna gång... min pojkvän säger men sluta var så negativ. Haha han har rätt i de han säger.

Nån mer som har liknande symtom?

Ja jag har samma symtom! Antingen är det pga graviditet eller så är det pms som man lägger extra mycket tid på att känna o analysera, haha! Dagarna till bim är extremt långa. Vabbar just nu vilket gör dagarna ännu segare....
  • Nathaliextnf
    isoldelively skrev 2021-11-19 11:56:19 följande:

Hur många dagar efter äl är du? Har du tagit något mer predictor early för att jämföra om det ökat från det första du tog? Och har du fått helt blanka test efter ditt MA? Jag hade ett missfall i vecka 6 i juni och då plussade jag fortfarande efter 5 veckor.

Hoppas att det bara är tidigt och att hcg inte hunnit öka så mycket än bara <3

Enligt appen 7 dagar men jag misstänker att det var några dagar innan. Jag är testoman och har testat varannan dag sen MA typ. Och tyckte att det nästan var blankt för 2 veckor sen, men så här i efterhand inser jag nog att det inte blivit blankt. Kändes bara så hoppfullt när mottagningen sa att det borde vara blankt efter 3 veckor. Och det som syns nu är ny graviditet. Men det har inte ökat i styrka..
  • Bez

Mensen kom så bidde inget den här månaden heller .. lycka till ni som är kvar annars ses vi i decembertråden

• isoldelively
    Bez skrev 2021-11-19 15:14:04 följande:

Mensen kom så bidde inget den här månaden heller .. lycka till ni som är kvar annars ses vi i decembertråden

Åh vad tråkigt, ett ägg som inte fäste ordentligt kanske med tanke på de svaga testen? Har själv råkat ut för det flera ggr :( Vi ses säkert i decembertråden, tror inte det blivit ngt här heller tyvärr.
  • Fagelfri
    isoldelively skrev 2021-11-19 11:17:21 följande:

Fattar - jag var magsjuk vid äl så tempningen den här månaden gick åt helvete för mig med. Förlitar mig enbart på mina äl-test där cb digital visade fast gubbe torsdag kväll och rfsus äl-test på fredagmorgon så förmodad äl på lördagen. Dock omöjligt att veta säkert nu när jag inte kunde tempa :/

Vilken dag är du på? Äl+6 här idag. Kliar i fingrarna efter att ta ett test imorgon vilket ju är helt meningslöst och pengar i sjön.

Jag är bara på ÄL+4. Eventuellt. Kan också vara tre dagar längre gånget, NC har ingen koll haha de ändrade sig idag igen i sin cykel :/ förstår du är sugen. Jag vägrar testa innan BIM för skulle bara bli knäpp. Men har oregelbunden mens så kan väl tänk mig att testa första potentiella mensdagen även om jag lika väl kan få den 4 dagar senare också utan problem. Lite girig är man ju. Mannen tror att ?det tagit sig? för jag bölade både igår och idag av sorgliga saker i tidningen haha
  • Fagelfri
    isoldelively skrev 2021-11-19 11:17:21 följande:

Fattar - jag var magsjuk vid äl så tempningen den här månaden gick åt helvete för mig med. Förlitar mig enbart på mina äl-test där cb digital visade fast gubbe torsdag kväll och rfsus äl-test på fredagmorgon så förmodad äl på lördagen. Dock omöjligt att veta säkert nu när jag inte kunde tempa :/

Vilken dag är du på? Äl+6 här idag. Kliar i fingrarna efter att ta ett test imorgon vilket ju är helt meningslöst och pengar i sjön.

Jag är bara på ÄL+4. Eventuellt. Kan också vara tre dagar längre gånget, NC har ingen koll haha de ändrade sig idag igen i sin cykel :/ förstår du är sugen. Jag vägrar testa innan BIM för skulle bara bli knäpp. Men har oregelbunden mens så kan väl tänk mig att testa första potentiella mensdagen även om jag lika väl kan få den 4 dagar senare också utan problem. Lite girig är man ju. Mannen tror att ?det tagit sig? för jag bölade både igår och idag av sorgliga saker i tidningen haha
  • bellan93

Fick ett svagt svagt streck på PE idag på morgonen. Vågar inte riktigt hoppas än men precis så såg det ut sist. Testar imorgon igen.. :)

Svar på tråden BIM November 2021