• Tussilago86

BIM November 2021

Ny tråd för oss som väntar på plus!

3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)

• Svar på tråden BIM November 2021
  • Nathaliextnf

Har börjat blöda lite så det är nog mensen som är på g. Shit vad lurad man kan bli av sin kropp. Jag har haft flera missfall men MA var helt annorlunda:( usch. Brukar ha en cykel på 28 men idag är de 36. Hoppas att kroppen rensar ut det sista och att det blir lättare att läsa av kroppen nästa månad. Grattis till er som fått plus och lycka till ni som är kvar!

• isoldelively

Så lättad att se testen öka i styrka efter att ha haft missfall förra månaden där ökningen var jättedålig.. Översta bilden från igår äl+9 och underst från idag äl+10.

Nu lämnar jag tråden och önskar er andra stort lycka till!! <3

• ung92

Hej! Hoppar gärna in här Jag har oregelbunden mens, men fick positivt ägglossning test 13 nov. Så nu på lördag har det gått 14 dagar sen det. Har tagit ett test idag på EM urin och jag kunde skymta något... Men svagt.. Mina symtom är FRUSEN på kvällarna, kalla händer, har fått typ hud förändring just under ögonen (som att ja har känsligare hy?) om de nu är ett symtom, lite lätt växtvärk, ömma bröstvårtor till och från. Men annars mår jag bra, är just den där frusenheten.

Bim antar jag är på lördag! någon mer??

• Fagelfri
    ung92 skrev 2021-11-23 19:54:10 följande:

Just ja, här är mitt test.

Svårt att se på bilden men antar du fått ett svagt positivt? Kul! Jag har BIM på söndag. Känner inga symtom alls än förutom lite mer gråtmild om jag ser något sorgset. Fått min vanliga ?före mens-spotting? idag så antar det är kört. Men samtidigt kan man ju blöda vid graviditeten i början också. Så får hålla ut till nästa vecka. Segt!
  • Anonym (Börjar)

8 dagar till bim

Blir första mensen efter mf

Låg på äl men tänker chanserna är väl låga nu när man börjar om

• ung92

Deppig dag igen... Tog ett nytt test på morgonen och det var blankt. Så nu börjar jag tappa hoppet. Som sagt på lördag är det 14 dagar sen ÄL, och har oregelbunden och dvs noll koll. Så nu tog det hårt på mig trodde verkligen på åtminstone ett halvt synligt plus.. Men men. Tog apotekets egna som test..fqnns ett svagt streck efter tiden, men de ska man inte lita på. Jaja, kanske blir nästa månad plus istället

• klasson1999
    ung92 skrev 2021-11-24 08:50:38 följande:

Deppig dag igen... Tog ett nytt test på morgonen och det var blankt. Så nu börjar jag tappa hoppet. Som sagt på lördag är det 14 dagar sen ÄL, och har oregelbunden och dvs noll koll. Så nu tog det hårt på mig trodde verkligen på åtminstone ett halvt synligt plus.. Men men. Tog apotekets egna som test..fqnns ett svagt streck efter tiden, men de ska man inte lita på. Jaja, kanske blir nästa månad plus istället

Åh! :(

Jag förstår din frustration. Så jobbigt med ett negativt test.

Hoppet är dock ännu inte helt släckt ju, din mens är ju inte kommen! :)
  • ung92

Var tvungen att ta ett nytt för att bara släppa det dom resterande dagarna.. Blev så deppig och de provocerade mig nå enormt att de fanns ett test där Men så skymta jag ett streck, apotekets fönster är så dåligt så öppna upp. Visst ser man ett svagt streck? Eller är jag galen och desperat

• ung92

Kan knappt tro det, köpte iförrgår ett konstigt graviditetstest som hette tidlig graviditetstest. Jätte dåligt, man ser super dåligt. Testade igår med morgonurin och kunde skymta ett pyttesvagt streck, men mer som spök. Idag tog jag ett på morgonen som såg ut såhär rätt snabbt ser ni två streck?!

Ska köpa ett digitalt idag och ta på lördag kanske man vågar.

Svar på tråden BIM November 2021