• Anonym (Wl)

Nylonstrumpor idag

Vilka har nylonstrumpor på sig idag

• Svar på tråden Nylonstrumpor idag
  • Anonym (ee)

Inte intresserad. Bär bara tjocka mörka strumpbyxor som har noll appeal på det sättet. Tänker praktiskt och vad som känns mest bekvämt att bära. 

• Anonym (Snyggmorsa)

Inte idag, men det blev stayups både fredag och lördag och förmodligen imorgon också när jag ska på middag med jobbet

• kjolkille

Har också börjat använda stay ups mer. Då jag nästan alltid klär mig i klänning eller kjol, blir det alltid nylonstrumpor till. Visserligen övervägande strumpbyxor (20den) men allt oftare stay ups. De senaste, jättesnygga och sköna från Calzedonia.

• Sam Ståhl
    kjolkille skrev 2023-12-13 02:56:29 följande:

Har också börjat använda stay ups mer. Då jag nästan alltid klär mig i klänning eller kjol, blir det alltid nylonstrumpor till. Visserligen övervägande strumpbyxor (20den) men allt oftare stay ups. De senaste, jättesnygga och sköna från Calzedonia.

Du som är van användare:
    Calzedonia marknadsför sig hårt just nu. Vad tycker du om deras produkter? Kvalitet, prisvärde, utbud, komfort, känsla osv... 
  • Lazzi
    Anonym (Jana) skrev 2023-07-17 12:49:22 följande:

Vita stayups...

Oj de va snyggt och stilfullt 
  • Anonym (ee)
    kjolkille skrev 2023-12-13 02:56:29 följande:

20 den är ju fruktansvärt tunt och opraktiskt. Blir hål och maskor efter första användningen Rynkar på näsan Bara dyrt och onödigt.

Mina strumpbyxor med en tjocklek på 300 den däremot. 70 kr och de håller bra, plus fodrade vilket passar ännu bättre nu i vintertider.
  • Anonym (ee)
    Lazzi skrev 2023-12-13 18:16:35 följande:
    Oj de va snyggt och stilfullt 
    Vita strumpbyxor är ju sjuksystermode. 
  • Lazzi
    Anonym (ee) skrev 2023-12-13 21:59:23 följande:
    Men snyggt 
  • Sam Ståhl
    Tror det är ovanligt att sjuksystrar använder vita stayupstrumpor i jobbet som Jana...
  • Anonym (ee)
    Sam Ståhl skrev 2023-12-13 22:53:03 följande:
    Tror det är ovanligt att sjuksystrar använder vita stayupstrumpor i jobbet som Jana...
    Vad konstigt då att sjuksystrar var det allra första som dök upp i huvudet när någon nämnde vita strumpbyxor. Tycker personligen att det är fult, oavsett vem som bär det. Gör benen bleka och färglösa. 
Svar på tråden Nylonstrumpor idag