Nylonstrumpor idag
Vilka har nylonstrumpor på sig idag
Vilka har nylonstrumpor på sig idag
Inte intresserad. Bär bara tjocka mörka strumpbyxor som har noll appeal på det sättet. Tänker praktiskt och vad som känns mest bekvämt att bära.
Inte idag, men det blev stayups både fredag och lördag och förmodligen imorgon också när jag ska på middag med jobbet
Har också börjat använda stay ups mer. Då jag nästan alltid klär mig i klänning eller kjol, blir det alltid nylonstrumpor till. Visserligen övervägande strumpbyxor (20den) men allt oftare stay ups. De senaste, jättesnygga och sköna från Calzedonia.
Har också börjat använda stay ups mer. Då jag nästan alltid klär mig i klänning eller kjol, blir det alltid nylonstrumpor till. Visserligen övervägande strumpbyxor (20den) men allt oftare stay ups. De senaste, jättesnygga och sköna från Calzedonia.
Vita stayups...
Bara dyrt och onödigt.