Vart kommer likmaskarna ifrån?
Hej!
Även dumma frågor vill ha svar!
Vart kommer de ifrån, när kommer de och vad händer med dem om en kropp får ligga orörd?
Tack!
Hej!
Även dumma frågor vill ha svar!
Vart kommer de ifrån, när kommer de och vad händer med dem om en kropp får ligga orörd?
Tack!
ja usch ja fyy!
Hahahaha! Konichiwa girl. Stackars vän och bli misstänkt
För övrigt hatar jag mask i alla dess former. Jag skrek högt när jag hittade en mask i min blomkruka en gång. Eller när jag hittade en gammal frukt som kryllade av fruktlarver. Usch. Jag går omvägar runt de där äcklen om det regnar om sommaren. Gimme orm och spindlar, det kan jag hantera, men inte mask!
Men nääää, fy vad hemskt!
När jag går förbi svart påsar som ligger slängda i naturen så ryser jag! vad fasiken skulle man göra om det ligger typ ett huvud där i, som dessutom är full av liksmask?!
Sannispannisen! Du kanske har hört historian förut. Det är en granne som bor uppe vid Ekudden och som är uppväxt i området. Han berättade en massa historier om lik funna i området, och jag kommer inte att våga bada i sommar...
Maskar är så slibbiga!
Björkeli! Jag tror också alltid att de är lik om jag hittar stora svarta sopsäckar i naturen. Och jag måste dessutom kolla. Hittills har det bara varit skrot och framförallt avklippta grenar från folks trädgårdar som de har kört ut.
Jag är inte så rädd för mask och insekter. Men råttor!!! Jag får total panik och blir helt handlingsförlamad och fryser till, trots att jag egentligen vill springa.
Pizan: Har du kollat?
Jag är så feg att jag inte vågar...