Vart kommer likmaskarna ifrån?
Hej!
Även dumma frågor vill ha svar!
Vart kommer de ifrån, när kommer de och vad händer med dem om en kropp får ligga orörd?
Tack!
Hej!
Även dumma frågor vill ha svar!
Vart kommer de ifrån, när kommer de och vad händer med dem om en kropp får ligga orörd?
Tack!
Konichiwa girl! Det var det jag anade (har väl sett filmen "Jägarna" så jag har ju snappat upp ett och annat)
God natt och sov gott!
Nää är det mycket mygg i Thailand? Var var du då? (sorry, lite OT) Jag som också är överkänslig Får också stoora röda bucklor på huden som kliar helt vansinnigt i typ flera veckor...
Förra inlägget var alltså till Konichiwa girl.
Björkeli: Jo, hon ska ha blivit slagen i huvudet så hårt att hon hamnade i koma eller något. Mördaren trodde att hon dog. Blodet rann, likmaskar kom och åt.. (eller vad dom gör) och räddade henne.
Pizan, ja min man ar alltid lika forundrar over varfor grannar inte ringer polisen liiiite tidigare. Nar de fragar hur lange det har luktat har det oftast luktat i nagon vecka eller sa!!
Alltsa, dar han brukade jobba, (i ett fruktansvart nedkort omrade i the Bronx), sa fanns ju rattor och kackerlackor overallt jamt. Om man dock ror sig och har ljus tanda och sa, sa haller de ju sig borta fran manniskor. Om nagon dor dock, och de fattar att har kommer ingen komma pa ett bra tag, sa kommer det en massa kryp dit genom alla deras hemliga gangar genom husen och sa bosatter de sig dar till spolisen kommer och tar bort kroppen!!
For ovrigt sa ar kackerlackor nog det absolut vidrigaste som finns. De overlever ALLT, och finns overallt!!!
är det då man älskar små fluglarver?
Julmusten! Min pappa bor ju i DC, och de har mkt mer problem med insekter och dylikt pga klimatet. Antar att det är samma i New York.
Pizan, japp!!! Alla fonster som man skall oppna maste ha nat annars sa blir man bombarderad av allt som flyger!
Fast jag tror att rattor borjar bli ett storre problem i NYC. De ar overallt, och jattestora!! BBRRRRRRRR.
Fragglan: Jag var längst ner i provinsen Narathiwat i södra Thailand, i en by som gränsade till Malaysia. Hotellet låg precis vid ett mangroveträsk. Jag tror inte att du behöver oroa dig (men jag råder dig att ta med dig antihistamin och hydrokortison om du är känslig - och klia absolut inte med naglarna, då blir det garanterat infekterat, använd en hårborste istället!)!