• Björkeli

Vart kommer likmaskarna ifrån?

Hej!

Även dumma frågor vill ha svar!

Vart kommer de ifrån, när kommer de och vad händer med dem om en kropp får ligga orörd?

Tack!

• Svar på tråden Vart kommer likmaskarna ifrån?
  • k girl

Pizan: Nej då, fast nu tänker jag på var jag går någonstans, och när. Vi har ju tjäle här uppe. Faktum är att jag åkte bil över Vindelälven för bara några dagar sedan.

• julmusten

Ha-Ha vilken trad. Min man har en massa laskiga berattelser for er. Han ar polis och har nar folk dor, sa maste de bli clearade av en lakare forst, (Lakaren masta alltsa komma och saga, ja den manniskan ar dod). Ar det inte ett brott bakom den dode, (nagon gammal som bara gatt och dott hemma eller sa), sa brukar det ta ett tag innan lakaren kommer, och da sa far min man och hans kollega aran att vakta den doda kroppen tills lakaren kommer!! Kul va?? Speciellt nar den som dott dog for typ tre veckor sedan och det ar 40 grader varmt ute!!!

Yummyyyyy!! I hans forra distrikt sa var det inte bara likmaskar som hagrade i de lagenheterna rapporterar han!!!

• Miss Daisy

Åhhh, det var en av de vidrigaste sakerna jag har sett. Jag tar tillbaks att jag inte tycker det är så hemskt med mask. Fy faaan! (och jag brukar inte svära ofta).

God natt på dig! Hoppas du slipper ha de där på näthinnan innan du somnar.

• Miss Daisy

Konichiwa girl! Du är ju precis som min syster. Sluta gå på isen, det är farligt. Jag blir ju orolig.

• Lady Bling

konichiwa girl: Äh, kräks inte på riktigt... fast nu lär man väl drömma om dom små liven också...

• k girl

Pizan: Haha, vad söt du är! Ingenting att oroa sig för!

Svar på tråden Vart kommer likmaskarna ifrån?