EpicF skrev 2023-06-06 15:39:07 följande:
Nej, är inte osäker på vad spekulation är. Det du säger är enbart svammel. Som vanligt.
Ooops, se igen, men det är lugnt, jag förstår det bara var en attack då du inte gillar mina spekulationer allt som oftast blir facit senare.
Och utan saklighet så projicerar du svammel på mig, fast det är du då som saknar sakligheten.
Du lovade ju en sådan skulle komma, och KLINISKT RENT av den.
What gives?
EpicF skrev 2023-06-07 10:11:46 följande:
Nej, jag glömde inte att berätta. Du glömde däremot att läsa. Precis som vanligt. Och nu gjorde du det igen.
Och förövrigt så jag heller Aldrig påstått att pandemin, virus eller vaccin är ointressant. Tvärt om faktiskt. Men som vanligt glömde du att läsa vad som står och tolkar hej vilt.
Jag diskuterar gärna saklig med dig. Men eftersom du inte klarar av det så blir det inget av det.
Det blir det samma sekund du ratar en världsledande som Dennis och kallade hans arbete för ointressant 
Du sade sakligheten skulle komma, och efter som du inte ger någon, så finsn ingen saklighet tillbaka att ge.
DU vet såna här extremt självförklarande saker, det var ju du som ville vara saklig, inser du inte vill det alls.
Men varför inte sakligt beskriva om dessa magiska skador som ska uppstå pga vaccinet 10år 1 sekund senare som ingen kan se innan.
För den sakligheten skulle bli intressant, men INGENTING kommer ens någonsin sakligt och vad du grundar ett så tokigt påstående på.
Och nu kommer saklighet IGEN av mig, och det är hur världen över berättar man du har fel.
Men det löser du med vägra ta in källorna, det vill säga att du går och blir osakligt istället.
Hur kan det vara så svårt att erkänna du gått på ett antivaccer propaganda?
Du måste väl med din "utbildning" fattat direkt att påståendet var ett mycket tokigt påstående och speciellt eftersom man aldrig någonsin sett det innan på läkemedel som vaccin.
Du lovade saklighet, och vi fick inget, jag ger saklighet och du flyr ifrån den.
What gives?