• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Emmfri90
    Loppster skrev 2022-03-23 18:55:31 följande:

köpte Ett test påväg Hem. Magkänslan stämde. Hjärta

Åh stort grattis!! :) 
  • Cinapuffen
    Loppster skrev 2022-03-23 18:55:31 följande:

köpte Ett test påväg Hem. Magkänslan stämde.  // Hjärta

Ingen tvekan om saken! Stort grattis! Solig
  • Irre91

Grattis!!! Hur kände du det?? Min mens är sen med 1 dag nu!! vill hålla mig veckan ut ifall!! Grattis igen!!

• Loppster
    Irre91 skrev 2022-03-23 20:12:51 följande:

Grattis!!! Hur kände du det?? Min mens är sen med 1 dag nu!! vill hålla mig veckan ut ifall!! Grattis igen!!

tack!! Jag började må illa redan för en vecka sen. Illamåendet har varit värst när jag vaknar eller när jag är hungrig. Gått över när jag ätit. fått sitta på toalettgolvet och vara beredd på att kräkas men klarat mig ännu. Molvärk till och från ( har bara det på äl dagen och samma dag som mens annars) törstig, hungrig, lätt irriterad och väldigt bra luktsinne, varm. Haha. 

sen har jag även tagit tempen varje dag innan jag stiger upp. Sen har hållt sig stark på 37.0-37.2 och min vanliga temp är 36.5. 

hoppas på plus för dig med!! 

• Loppster

Cinapuffen, kvinna1989 och Emmafri90: tack så hemskt mycket. Ja vi är lite förvånade här hemma hur starkt plusset var. Haha 

• Elliot1
    Brallans skrev 2022-03-23 13:18:05 följande:

ja jag läste också på om olika typer av blödningar som en galning sen fick jag för mig att jag hamnat i klimakteriet (är 39 år) men det stämde inte alls.. haha.. jag hade BIM i lördags men då var jag inne på att mensen kanske kom igång sent sen åkte vi i söndags, men den kom ju aldrig igång och jag brukar ha en lägre temp vid mens och efter mens och äl, dock är inte tempen hög som den va sist jag var gravid så just nu är jag mest förvirrad.. kommer inte hem förens söndag heller.. har för mig att jag läste någonstans att får man en nidblödning el genombrottsblödning el vad det nu heter så kan det dröja lite innan man plussar då hcg ökar när ägget fästs men jag vet egentligen inte.. sist plussade jag innan BIM men hade ingen blödning alls och en väldigt stadig temp som gick uppåt.. 

Jag tog ett till test nu som var negativt så nu kan jag definitivt avfärda en graviditet. Bara så jäkla sur över att mensen ska strula nu helt plötsligt? :( 
  • Brallans
    Elliot1 skrev 2022-03-23 21:19:01 följande:
    Jag tog ett till test nu som var negativt så nu kan jag definitivt avfärda en graviditet. Bara så jäkla sur över att mensen ska strula nu helt plötsligt? :( 

trist, jag räknar med att mitt också skulle vara negativt men jag håller med om att det är sjukt surt att den ska börja jäklas nu.. nästa månad du är det ett plus :) 

• H0nd3ndär

Grattis Loppster! Alltid skönt när testen är så starka att man inte ens behöver fundera på om det är positivt eller inte.

• Loppster
    H0nd3ndär skrev 2022-03-23 22:13:51 följande:

Grattis Loppster! Alltid skönt när testen är så starka att man inte ens behöver fundera på om det är positivt eller inte.

Tack så mycket Hjärta
Svar på tråden BIM mars 2022