• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • MaddeBreli

Också kvar, bim i övermorgon men nyss testat negativt med babyplan testa tidigt så inga förhoppningar här, nya tag nästa månad! Grattis till alla er 'nya' plussare!

• Gurre94

Också kvar, dock osäker på om bim blir 31mars eller 1 april.. är på ÄL+4 idag 

• Irre91

Jag är också kvar!! bim i veckan vet inte exakt!! Men jag lite ömma bröst 

• Fyrklöverns
    Elliot1 skrev 2022-03-20 15:04:03 följande:

Ja, så kul! Nä förstår, ibland är det ju svårt att glädjas direkt i början men det brukar ju gå över när man får landa :) Så detta är er första? Hur länge har ni försökt? Har som sagt inte varit så aktiv i tråden? 

Okej. Tror inte man ska lägga så mycket värdering i att det är negativt om man testar innan BIM. Det är ju bara dumt egentligen, men så svårt att hålla sig! 

Jag väntar nog till onsdag morgon tills jag testar igen, men just nu känns det som en evighet dit! 

Precis vårt första :) är inne på försök nr 10. Ni då? första eller syskon? 

Nä verkligen inte det är mest tidsfördriv, någon sorts kontrollbehov haha! 

Imorgon bitti är det dags alltså, uppdatera oss :)

• Fyrklöverns
    Stinajohannas skrev 2022-03-21 17:11:57 följande:

Hej , jag är o chock . Jag har BIM på söndag men tog ett testa tidigt idag för Vart nyfiken men var 100 de skulle vis neg Då de var för tidigt . Min fråga är ska jag ta nya test för att va mer säker ??? Kissade bara några få droppar på stickan med .  //

Men gud grattis!  :D Så himla fint att se det i text!
Svar på tråden BIM mars 2022