Fyrklöverns skrev 2022-03-19 16:52:21 följande:
Vad intressant :) Tänk så är det nåt gå g denna gången :) Jag är nu förstoppad istället, har inte kunnat gå sedan diarrén haha.
Jag har lite mer ont i brösten nu, lite annorlunda känsla än vanligt. Har dock inte haft ömma bröst på flera månader innan mens så kanske inte känner igen det riktigt.
Jag har BIM på lördag 26/3 :) när har du?
Tempen gick ner lite idag så får se om den studsar upp imorgon då kanske jag ska testa för skojs skull. Gillar inte att testa på veckodagarna sen så. Ifall det skulle vara nåt vill man inte dela med sig det när man har bråttom till jobbet hahah..
Ja, tänk om! Jag har ett decemberbarn så varför inte ett till ;) Hm okej, konstigt när det växlar så.. Men det är väl räyy vanligt Vid graviditet? Tarmsystemet går bananas haha. Min mage går och upp och ner, men genomgående tema är uppblåst som en ballong?
Jag tog ett Clearblue Early idag, för jag kände mig sååå konstig i kroppen. Men det var ju bara jättedumt och dessutom tog jag det inte med morgonurin vilket det tydligt står att man ska göra.. Det var alltid fett negativt haha. Men litar inte på testet så fattar knappt varför jag tog det.. Jaja, så är det!
Sorry det skulle inte vara ett frågetecken där, jag har alltså BIM på onsdag :)
Jag förstår! När jag plussade med min son så tog jag ett test på eftermiddagen efter jobbet pga att jag inte fått mens. Önskar jag kunde vara lika iskall nu också och hålla mig.. :)