Fyrklöverns skrev 2022-03-19 20:04:15 följande:
Men gud vad mysigt om det blir ett till decemberbarn!
Det verkar vara vanligt att det växlar, uppblåsthet är också ett bra tecken!
Behöver inte betyda något att det var negativt idag, särskilt inte eftersom det inte var med morgonurin. Tror det är därför jag gillar att testa innan BIM, för hoppet är inte ute än och blir det nåt plus så är det stor bonus haha! Ja tänk om man hade haft tålamodet att vänta, vilken disciplin du hade innan :D
Ikväll har jag fått så himla ont i vänster bröstvårta, den känns så konstig som att den ska sprängas hahah.. Sjukt att det bara är vänster också. Jag tycker inte att jag inbillar mig symtom nu, men man vet aldrig, det har ju hänt förr hehe.
Ja, lite mysigt. Jag fick faktiskt precis ett samtal att min brors flickvän är gravid, hur sjuk vore det om det kom kusiner samtidigt :P
Precis, gällande testet idag så känner jag mest att det var dumt och onödigt. Det var negativt ja, men så fort jag tog det så tänkte jag att det här kommer jag ju inte lita på ändå? :)
Spännande ändå att ändå känna lite skillnad kring inbillning och riktiga symtom eller vad man ska säga. Jag håller mig dig, det är som att något känns annorlunda liksom..
Bara hålla tummarna för oss båda :)