• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Elliot1
    Fyrklöverns skrev 2022-03-20 11:16:05 följande:

Vad roligt med två kusiner som är ungefär lika gamla :)
    Vi fick samma besked i höstas och då hade vi försökt i någon månad så det var inte lika kul att få veta tyckte jag då det är deras tredje och kom helt oplanerad. En annan har ju drömt om en första så länge. Men nu är jag glad igen för deras skull :) 

Ja precis, hoppas det är något denna gången nu! Jag tog ett test imorse på äl +8 som var negativt, vanligt rfsu så förväntade mig inte så mycket av det då det är väldigt tidigt.

När ska du testa igen? Fortsätter hålla tummarna för oss! :)

Ja, så kul! Nä förstår, ibland är det ju svårt att glädjas direkt i början men det brukar ju gå över när man får landa :) Så detta är er första? Hur länge har ni försökt? Har som sagt inte varit så aktiv i tråden? 

Okej. Tror inte man ska lägga så mycket värdering i att det är negativt om man testar innan BIM. Det är ju bara dumt egentligen, men så svårt att hålla sig! 

Jag väntar nog till onsdag morgon tills jag testar igen, men just nu känns det som en evighet dit! 

• Stinajohannas

Hej , jag är o chock . Jag har BIM på söndag men tog ett testa tidigt idag för Vart nyfiken men var 100 de skulle vis neg Då de var för tidigt . Min fråga är ska jag ta nya test för att va mer säker ??? Kissade bara några få droppar på stickan med . 

• Cinapuffen
    Stinajohannas skrev 2022-03-21 17:11:57 följande:

Hej , jag är o chock . Jag har BIM på söndag men tog ett testa tidigt idag för Vart nyfiken men var 100 de skulle vis neg Då de var för tidigt . Min fråga är ska jag ta nya test för att va mer säker ??? Kissade bara några få droppar på stickan med . 

Stort grattis! Skrattande
  • Stinajohannas
    Cinapuffen skrev 2022-03-21 17:54:59 följande:
    Stort grattis! Skrattande
    Taaack Så hemskt Mehmet!!! ! Är så glad och chockad. väntar På sambon Ska komma hem nu haha <3 
  • Emmfri90

Äl+10 för mig idag, har haft två dagar med halsbränna, sura uppstötningar och illamående på eftermiddagen o kvällen samt högre temp.
    Idag sänktes tempen lite dock (men fortfarande ovanför linjen), tog ändå ett cb tidigt test som visade negativt, inte ens en skugga till andra streck.

Försöker säga till mig själv att de fortfarande kan va nått, att de kan ha varit för tidigt för att synas på test men är så lätt pessimistisk så lyckas ändå bli nedstämd av att de va negativt..

• vineyard
    Emmfri90 skrev 2022-03-22 07:00:23 följande:

Äl+10 för mig idag, har haft två dagar med halsbränna, sura uppstötningar och illamående på eftermiddagen o kvällen samt högre temp.
    Idag sänktes tempen lite dock (men fortfarande ovanför linjen), tog ändå ett cb tidigt test som visade negativt, inte ens en skugga till andra streck.

Försöker säga till mig själv att de fortfarande kan va nått, att de kan ha varit för tidigt för att synas på test men är så lätt pessimistisk så lyckas ändå bli nedstämd av att de va negativt..

Hej, jag har oxå bim än... tog ett test igår som var helt negativt. ska testa idag... vill hoppas men det känns som mensen kommer idag.....
  • vineyard

Jag har bim idag. Tog ett test i går som var negativt... vågar inte hoppas....

• H0nd3ndär

Hur många är vi kvar?

Jag har BIM 27e men räknar med en kort lutealfas så är bara på äl+6. Alltså för tidigt att testa. De senaste dagarna har jag dock känts som om mensen ska komma så rädd för en omöjligt kort lutealfas till att bli gravid på. Vet ju vad som botar sådan för mig --> sluta amma. Men vet inte om lilla är redo för det ännu. Detta är första försöket till en nr 4.

• Loppster

Bim+1 idag. beställde tester i lördags men de har fortfarande inte kommit så nu börjar jag bli otålig. Haha. Ingen mens iallafall, fortfarande hög temp, illamående till och från, hungrig, törstig och molvärk. 

Svar på tråden BIM mars 2022