• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • sassafrasmir

Håller på å blir tokig här, tog ett test i morse som jag tolkar som positivt?!? Eller är det solkatterna? Är bara på bim -4, blir irriterad på mig själv att jag testat för tidigt och blir rädd att mensen ändå ska komma sen å jag kommer bli så besviken :( mitt ena bröst är suuuperömt och har gråtit sjuka mänger utan anledning senaste dygnet. Nån annan som fått liknande som det gått hela vägen för??

• sassafrasmir

Jaa eller hur? Och ännu mer i verkligheten, mer rosa liksom. Spökstreck är väl gråa? Åååh vill bara spola fram tiden nu

• Brallans
    sassafrasmir skrev 2022-03-26 09:44:29 följande:

Håller på å blir tokig här, tog ett test i morse som jag tolkar som positivt?!? Eller är det solkatterna? Är bara på bim -4, blir irriterad på mig själv att jag testat för tidigt och blir rädd att mensen ändå ska komma sen å jag kommer bli så besviken :( mitt ena bröst är suuuperömt och har gråtit sjuka mänger utan anledning senaste dygnet. Nån annan som fått liknande som det gått hela vägen för??

//

Jag ser strecket :) min senaste graviditet fick jag positivt på BIM -4. 

• MaddeBreli

Var det ett sånt 'testa tidigt' test? Tänkte det borde visa starkare redan imorgon om du har fler hemma <3

• sassafrasmir
    Brallans skrev 2022-03-26 10:46:38 följande:

Jag ser strecket :) min senaste graviditet fick jag positivt på BIM -4. 

Åh!! Hur starkt streck fick du då? Och minns du hur snabbt det visade sig? Håller tummarna!
  • sassafrasmir
    MaddeBreli skrev 2022-03-26 10:52:41 följande:

Var det ett sånt 'testa tidigt' test? Tänkte det borde visa starkare redan imorgon om du har fler hemma <3

Nej det är ett vanligt test från testlagret, har flera hemma så kommer absolut testa imorgon igen. Eller är det så att man bara kan se ökning varannan dag? Har för mig att jag läst nåt om det. Kanske ska försöka hålla mig till måndag isf..
Svar på tråden BIM mars 2022