• Anonym (I)

Förbjuda kryssningen... intentionerna säger mig

får eran partner åka iväg på partykryssning med sina kompisar? Min man som är småbarnspappa åkte nyligen. De va 2 nätter. han åkte med sina 5 killkompisar. 4 av dom är singlar. Förstår inte vittnen? Varför räcker inte det att gå ut och äta eller dra till en bar? Dom som åker partykryssning när dom har förhållande, är det för att vara otrogen?? vill gärna höra era Åsikter.

jag ville inte att han skulle åka men han sa att han bara ville dricka o ha en trevlig resa med sina vänner. ingen tanke alls på att vara otrogen. Han fixa upp sig rätt mycket inför kryssningen. Han gick till barberarn och frisören. Även köpte nya kläder och skor, duschade gjorde sig fräsch... annars brukar han typ aldrig köpa nya kläder, han Bryr sig inte alls om sitt skägg eller utseende. Och brukar låta håret och skägget växa fritt utan att han bryr sig.. men inför kryssningen fixa han upp sig rätt mycket. Tror ni tanken va otrohet??  

• Svar på tråden Förbjuda kryssningen... intentionerna säger mig
  • Anonym (U)
    Anonym (I) skrev 2022-03-10 16:08:32 följande:

Min kille har ju försökt vara otrogen Så tror mycket väl hans plan var det med partykryssningen. Dessutom stod han och prata med sitt gamla kk där också..

Du har aldrig funderat på om du ska vara ihop med honom överhuvudtaget? Han verkar inte vara mycket att hänga i julgranen.
  • Anonym (I)
    Anonym (U) skrev 2022-03-10 16:54:07 följande:
    Du har aldrig funderat på om du ska vara ihop med honom överhuvudtaget? Han verkar inte vara mycket att hänga i julgranen.
    Jo har funderat... men alla säger ju till mig att det inte är farligt att prata med sitt Gamla kk på en kryssning. Och att han inte behövde ha intentionen på att vara otrogen... dock fick jag höra att hans Gamla kk dissade honom o va dryg. Men kändes som han försökte nåt då han började prata med henne på kryssningen... men dom flesta jag pratat med säger att han inte alls kanske ville vara otrogen. Behöver inte vara så för att man pratar lite... så tröttsamt .. alla tycker jag förstorar upp en liten grej 
  • Anonym (E)
    Anonym (I) skrev 2022-03-10 16:58:15 följande:
    Jo har funderat... men alla säger ju till mig att det inte är farligt att prata med sitt Gamla kk på en kryssning. Och att han inte behövde ha intentionen på att vara otrogen... dock fick jag höra att hans Gamla kk dissade honom o va dryg. Men kändes som han försökte nåt då han började prata med henne på kryssningen... men dom flesta jag pratat med säger att han inte alls kanske ville vara otrogen. Behöver inte vara så för att man pratar lite... så tröttsamt .. alla tycker jag förstorar upp en liten grej 
    Jag förstår inte. Han har redan varit otrogen, och du stannar. Är det då så hemskt att han är det igen? Jag menar, du kommer ju nog ändå inte lämna honom trots alla dina trådar om hur han är. 
  • Anonym (Reality check)
    Anonym (I) skrev 2022-03-10 16:49:02 följande:
    suck på dig med. Skriv inte mer om du ska hålla på 
    Hålla på...? Det är ju du och din kille som är konstiga och behöver professionell hjälp utifrån vad man kan läsa om er i olika trådar. Om du inte litar på honom - gör slut. Eller så får han åka, vad som än händer. Vill han vara otrogen så behöver han ingen kryssning. Men nu när jag vet vilka ni är så skulle jag säga att risken är riktigt stor för det, av olika orsaker.
  • Anonym (M)

Min kille har ju försökt vara otrogen Så tror mycket väl hans plan var det med partykryssningen. Dessutom stod han och prata med sitt gamla kk där också..

Varför frågar du då oss om ifall han planderade vara otrogen. 

Han har ju sökt sex på nätet också men du verkar ju tolerera detta och stanna ändå så likabra att du låter han vara otrogen öppet.

• molly50

Men varför stannar du hos honom då?
    Problemet är ju egentligen inte att han försöker vara otrogen utan att du inte litar på honom.
    Vilket inte är så konstigt.
    Men ska du stanna kvar hos honom så måste du jobba på tilliten och han göra allt och lite till för att få tillbaka din tillit.
    Klarar du inte det så tycker jag du gör bäst i att lämna honom.
  • Anonym (Blomman)

Singlarna tänkte säkert ligga.

Tyvärr gör tillfället tjuven. Har själv varit där. Då är jag kvinnan och singel och mannen var gift. Utan att gå in på detaljer så var det omständigheterna som gjorde att det hände. Inget jag gjort innan(legat med upptagen , inte min grej) unte han heller.

När köttets lustar tar över är intellektet på semester...

Med det sagt är det ju inte säkert han ligger. Men kontakt blir säkert ju med tanke på stället

• Anonym (M)
    Anonym (Blomman) skrev 2022-03-11 08:11:44 följande:

Men kontakt blir säkert ju med tanke på stället

Vad betyder den här meningen?
  • Anonym (magkänslan)
    Anonym (I) skrev 2022-03-09 13:45:24 följande:
    Förbjuda kryssningen... intentionerna säger mig

får eran partner åka iväg på partykryssning med sina kompisar? Min man som är småbarnspappa åkte nyligen. De va 2 nätter. han åkte med sina 5 killkompisar. 4 av dom är singlar. Förstår inte vittnen? Varför räcker inte det att gå ut och äta eller dra till en bar? Dom som åker partykryssning när dom har förhållande, är det för att vara otrogen?? vill gärna höra era Åsikter.

jag ville inte att han skulle åka men han sa att han bara ville dricka o ha en trevlig resa med sina vänner. ingen tanke alls på att vara otrogen. Han fixa upp sig rätt mycket inför kryssningen. Han gick till barberarn och frisören. Även köpte nya kläder och skor, duschade gjorde sig fräsch... annars brukar han typ aldrig köpa nya kläder, han Bryr sig inte alls om sitt skägg eller utseende. Och brukar låta håret och skägget växa fritt utan att han bryr sig.. men inför kryssningen fixa han upp sig rätt mycket. Tror ni tanken va otrohet??  

Hej TS,
    Du skulle nämnt att han varit otrogen förut och att det fanns en tillitsbrist i grunden. Som din trådstart är nu och som jag orkade läsa igenom sida 1, så skryter bara folk om hur sköna de är som släpper iväg sina partners överallt.

För din del så förstår jag att du reagerar som du gör. Dels för att
    1, han har varit otrogen förut
    2, han normalt är en slashas

Men med detta sagt så tror jag att det finns en tillitsbrist er emellan. Du har inte läkt ännu sedan hans otrohet. 
    Sedan vill jag påpeka att din partner kan vara otrogen närsomhelst egentligen, det är inte på resan detta måste ske. Resan känns mer som en metafor för icke-tillit.
  • Anonym (eh)

Hade min karl velat åka på suparfest på en kryssning eller till Aya Napa så hade vårat förhållande varit över... Vill han så gärna knulla med andra så får han göra det som singel.

Svar på tråden Förbjuda kryssningen... intentionerna säger mig