förbjöd han inte att åka kryssningen men gillar inte att han gjorde det.. partykryssning två nätter borta när vi hade En bebis som bara var nån månad... men att åka iväg på kryssning och roa sig säger jag inget om. Men har ingen tillit till han och det är det som ligger i grund för detta. Kom inte och säg ? hur kunde du skaffa barn med han, lämna han ? jag har hört det och ni hade resonerat annorlunda om ni var i min sits. Så håll er till sakfrågan och gå inte in på varför vi har barn ihop osv...
han har ju försökt vara otrogen förut. han träffades sin killkompis ex och flirtade med henne och sen kom de fram att han hade en sexuell attraktion till henne. Om han nu har det så borde han inte träffa henne. Visst att mab inte kan styra sina känslor o tankar. Men han försökte ge utlopp för sina tankar. men det var hon som inte ville, så ingenting hände. Han sa att han hade känslor för henne. Men sen erkände han för mig att de va inga känslor bara sexuell attraktion...
pga att jag inte har tillit till honom så känns de fel att han åker på kryssningen med kompisar som bara är singlar. Dessutom partykryssning och två nätter.
har listar ut hans lösen till hans fb. Väldig dumt och vet att jag fått ett kontrollbehov pga vad han gjort. Behöver söka hjälp jag är medveten om att det är helt sjukligt beteende. Men där hade han en skapat en grupp med alla 3 killkompisarna som han skulle åka på kryssningen med. Där skrev hans vänner att dom ska supa sig redlösa och hitta massa kåta honor. Visst min kille skrev inget sånt i chatten. Han svarade inte ens på det. Men att han ens åker med sånna personer så är ju risken större att han är otrogen. Men sen vet jag inte om dom överdrev eller drev eller var sarkastiska i gruppen heller... dom är ett gäng på 4 grabbar som åker kryssning och alla är singlar utom min partner. Tydligen så tappa dom bort varan. Och så skicka dom en bild på min kille bredvid en tjej i baren. Så uppenbarligen pratade han med henne.. och varför håller man inte ihop när man är 4 grabbar? Min kille stod vid baren två andra satt på en soffa och en Annan stod vid en annan bar. Såg det på bilderna dom skickade till varandra i gruppen. Varför delar man på sig? Är de större chans då att få napp på brudar? Förstår inte annars varför...
min kille är inte mån om sitt utseende alls. Han låter sitt skägg växa så det ser ovårdat ut. Han går till barberaren kanske en gång i halvåret. frisyren struntar han i och det växer och ser ovårdat ut. han fixar håret ofta samtidigt med skägget. Men samma dag han skulle åka kryssningen så drog han till barberaren, köpte nya kläder och nya fina märkesskor. Och duschade innan.. annars duschar han typ bara en gång i veckan... och har samma kläder varenda dag. Han går med trasiga skor och kläder med hål i och smuts. Visst att man vill se anständig och fräsch ut när man ska festa. Men han bryr sig ju aldrig nånsin annars? Inte ens på julen klär han upp sig. Inte heller när nån fyller år bryr han sig såhär mycket... så vaeför ska man bry sig så mycket när man ska dricka med grabbarna?? Känns som han vill att tjejerna ska vilja ha han så han kan få vara otrogen.. dock raka han inte pungen , märkte att den forfarande va väldigt hårig.. så känns som han inte ville raka där för att då blir de för uppenbart att han vill vara otrogen? Eller vad tror ni? Kan tillägga att han skaffade goodOnes förut också . En app där man raggar