IVF start mars 2022
Hej! Fler som startar IVF-behandling nu i mars som vill följas? :)
Hej! Fler som startar IVF-behandling nu i mars som vill följas? :)
Rosetattoo- På dag 16 med mitt 2 dagars fick jag som testdag, hur långt fram fick du?
Rosetattoo- På dag 16 med mitt 2 dagars fick jag som testdag, hur långt fram fick du?
Ja, man är försiktigt optimistisk, man vet ju att allt kan hända... Du hade testdag på söndag va? :)
Grattis till er va roligt

är det någon som har känt att symtomen har stannat av? Är inte lika känslig i brösten längre och värken jag haft i magen har avtagit. Har lite värk bara men inte hela tiden. Kan tänka mig att det är äl-sprutan som gått ur kroppen nu då jag är på RD8..

Det känns jätte mkt! Jag är väldigt besvärad. Det gör konstant ont förutom när jag ligger på rygg :( Spänd, svullen, öm. Gör jätte ont när jag skrattar.
Fick du tid så de får kolla?
Ja, man är försiktigt optimistisk, man vet ju att allt kan hända... Du hade testdag på söndag va? :) Åh va härligt att ni plussat grattis 
Novabusen- har du vart inne idag på sjukan och dom kunnat se om plusset stämmer? :)
Det känns jätte mkt! Jag är väldigt besvärad. Det gör konstant ont förutom när jag ligger på rygg :( Spänd, svullen, öm. Gör jätte ont när jag skrattar.
Fick du tid så de får kolla?