IVF start mars 2022
Hej! Fler som startar IVF-behandling nu i mars som vill följas? :)
Hej! Fler som startar IVF-behandling nu i mars som vill följas? :)

Efter så många år så får man äntligen två streck!
Jag har aldrig tagit min temp 
Jag fick ut 9 ägg och läkaren sa att om man blir gravid blir överstimuleringen värre än om man inte blir gravid.
Så mig ska de hålla koll på nu iaf, bra det ändå. Känner mig lite mer mobil idag och mår illa till och från.
Sköterska skulle ringa och kolla läget idag men har inte ringt än.

Efter så många år så får man äntligen två streck! Loppan: Ja min temp har också stigit. Har känt mig febrig de två sista dagarna men ligger på 37.0. Ligger annars alltid på 36.3-36.5 så jag är lågtempad i vanliga fall 

Loppan: Ja min temp har också stigit. Har känt mig febrig de två sista dagarna men ligger på 37.0. Ligger annars alltid på 36.3-36.5 så jag är lågtempad i vanliga fall 

Det blev positivt! Ruvardag 10, 15 dagar sen befruktning :) Fortfarande mkt som kan ske men kul ändå :) Magsmärtorna verkar inte vara förgäves.
Mitt magont börjar bli lite bättre, så nu går jag som en 80-åring istället för en 100-åring, haha. Men magen är stor och gör ont än.
vi har bestämt att säga att en cysta spruckit i buken igen. (Vi drog den historien vid utomkvedshavandeskapet i nov när jag opererades) Fast denna gången har jag förlorat mkt vatten och salt så jag tar blodförtunnande så jag hoppar alkoholen,hehe. känns dumt att säga när ändå missfallsrisken är så stor. Jag är ju 37 år så alla risker är större :) Så vi har köpt alkoholfria öl som vi ska ta med.
Sambon blev mållös men glad iaf av testet. Ska testa tisdag igen för då ska jag ringa och berätta om det var positivt eller negativt.
Kul om vi lyckas med en riktig plusstråd här :) Är det Loppan1994 och Cheneyney kvar som ska testa? <3