IVF start mars 2022
Hej! Fler som startar IVF-behandling nu i mars som vill följas? :)
Hej! Fler som startar IVF-behandling nu i mars som vill följas? :)
Som tur är jobbar jag hemma, annars hade det inte gått. Inatt var det fruktansvärt. Sambon ville köra mig till akuten men det jag tror hände var att jag drack så mkt vätska och under natten blev blåsan så stor så den oxå pressade mot alla organ så det blev för mycket :( Är ju redan fullt i buken så att säga.
ÄL-test idag blev starkt positivt under 1 min så nåt reagerar de på iaf :) På torsdag ska vi åka till landet så då kommer jag ta min rfsu testa tidigt-test så får vi se :)
Läkaren från igår ringde nu och blodproven såg bra ut förutom att vita blodkroppar var lite högt så jag ska börja med blodförtunnande sprutor för att inte riskera blodpropp. Va trött man blir. Jag är ju en aktiv person oxå så att ligga på rygg i soffan är inte min grej 
Läkaren från igår ringde nu och blodproven såg bra ut förutom att vita blodkroppar var lite högt så jag ska börja med blodförtunnande sprutor för att inte riskera blodpropp. Va trött man blir. Jag är ju en aktiv person oxå så att ligga på rygg i soffan är inte min grej 
Jag testade mig idag, tidigt jag vet men har haft en konstig känsla i magen. Som mensvärk men annorlunda. det kom två streck.. det ena var väldigt svagt men ändå, har aldrig fått två streck. Ska ta nytt om några dagar. Men hoppet gick upp lite.
Vet att det är tidigt men vem kan hålla sig egentligen haha!
Jag testade mig idag, tidigt jag vet men har haft en konstig känsla i magen. Som mensvärk men annorlunda. det kom två streck.. det ena var väldigt svagt men ändå, har aldrig fått två streck. Ska ta nytt om några dagar. Men hoppet gick upp lite.
Vet att det är tidigt men vem kan hålla sig egentligen haha! Jag har ruvardag 9 idag
TD är på måndag 18 april. Så de är tidigt ännu men hoppet finns här!
åh fyfasen jag förstår att du måste ha ont.. jag har inte överstimulering men har ont ändå så kan tänka mig va ont du har. Hoppas det släpper snart 
Jag har ruvardag 9 idag
TD är på måndag 18 april. Så de är tidigt ännu men hoppet finns här!
åh fyfasen jag förstår att du måste ha ont.. jag har inte överstimulering men har ont ändå så kan tänka mig va ont du har. Hoppas det släpper snart 
Ja överstimuleringen är ingen hit. Och sprutan mot blodpropp är som fyremadel så det var inge kul. Framförallt nu i påsk när vi ska umgås med sambons familj tors-söndag vill man ju va ?frisk?. Just nu går jag böjd framåt som krösamaja och jämrar mig, haha.
Har googlat ihjäl mig men hittar inget bra om hur länge det kan sitta i :(