• Novabusen

IVF start mars 2022

Hej! Fler som startar IVF-behandling nu i mars som vill följas? :)

• Svar på tråden IVF start mars 2022
  • Novabusen
    Loppan1994 skrev 2022-04-14 20:52:54 följande:
    Ja det ja känner lite nu i efterhand, när ja började köpa så trodde ja ju vi skulle bli gravida på en gång lxm. Trodde aldrig att man skulle hamna i denna sitsen när vi väl bestämde oss 
    Man kan ju aldrig veta men nu är väl chanserna hyfsat goda iaf :) 

Sambons föräldrar köpte lögnen :) Får se om brodern med fru är lika lättlurade, hehe. De kommer i morgon :)
  • Loppan1994
    Novabusen skrev 2022-04-14 21:59:38 följande:
    Man kan ju aldrig veta men nu är väl chanserna hyfsat goda iaf :) 

Sambons föräldrar köpte lögnen :) Får se om brodern med fru är lika lättlurade, hehe. De kommer i morgon :)
    Skönt att dom gjorde de :) håller tummarna för att dom är de oxå ;) 
  • Rosetattoo
    Cheneyney skrev 2022-04-16 07:32:42 följande:
    Då var det officiella testdagen, nu vågar vi tro på detta på riktigt!!! Skrattande
    Ååååh grattis!! Va himla roligt Hjärta vilken känsla!! Hur mår du? Glad
  • Rosetattoo
    Då var det officiella testdagen, nu vågar vi tro på detta på riktigt!!! Skrattande
    Och just det, ringer du in till kliniken idag och berättar resultatet eller får du vänta tills helgen är över? Har td på måndag så jag undrar om man ska ringa då eller tisdag ObestämdSolig
  • Loppan1994
    Åh grattis!! 

Testade imorse rd7, negativt... kanske är för tidigt haha men ändå orkar inte vänta 
  • Cheneyney
    Rosetattoo skrev 2022-04-16 09:12:32 följande:
    Ååååh grattis!! Va himla roligt Hjärta vilken känsla!! Hur mår du? Glad
    Taaack  Hjärta jag mår sådär, mår illa heeeela dagarna, men det är väl ändå ett skönt tecken på ett sätt :)

Hur mår du nu? 
  • Cheneyney
    Rosetattoo skrev 2022-04-16 09:13:52 följande:
    Och just det, ringer du in till kliniken idag och berättar resultatet eller får du vänta tills helgen är över? Har td på måndag så jag undrar om man ska ringa då eller tisdag ObestämdSolig
    Jag rapporterar via 1177, så rapporterade direkt i morse sen får jag hem tid för tidigt vul om ca 4 veckor :) 
  • Cheneyney
    Loppan1994 skrev 2022-04-16 10:09:07 följande:
    Åh grattis!! 

Testade imorse rd7, negativt... kanske är för tidigt haha men ändå orkar inte vänta 
    Tack!!
    Det kan absolut vara för tidigt, håller tummarna att du också får ett fint plus snart Hjärta
Svar på tråden IVF start mars 2022