• Anonym (Sticka)

Trivs inte i Sverige

Vill flytta men har inte kapacitet. Det är nationen jag tycker illa om inte folket i allmänhet. Men jag känner mig inte trygg här vill bara lämna landet och starta nytt liv. Hela mitt liv har raserats vill helt enkelt flytta till ett bättre land för att kunna starta ett nytt liv och må bra. Jag tycker inte om vintern i Sverige den är grå, mörk kall och deprimerande mitt dåliga mående har försämrats med vintern. Jag önskar att jag tyckte om landet jag bor i men gör inte det. Vet inget positivt med Sverige. 

• Svar på tråden Trivs inte i Sverige
  • Anonym (Sticka)

Vet någon hur man raderar trådar på familjeliv?. Känner att det inte var det bästa beslutet att lägga upp tråden för jag nu har märkt att den inte leder någon vart eller kommer någon vart?

• Anonym (Sticka)

?Sjukt? 
    Afrika eller Afghanistan har jag ingen dröm om visst gillar värme. men då hade Spanien passat bättre 

• Anonym (Erik)
    Anonym (Sticka) skrev 2022-12-07 21:46:52 följande:

Vet någon hur man raderar trådar på familjeliv?. Känner att det inte var det bästa beslutet att lägga upp tråden för jag nu har märkt att den inte leder någon vart eller kommer någon vart?

Vad hade du för förhoppningar om tråden, vad skulle den leda till?
  • Anonym (Sjukt)
    Anonym (Sticka) skrev 2022-12-07 21:48:22 följande:

?Sjukt? 
    Afrika eller Afghanistan har jag ingen dröm om visst gillar värme. men då hade Spanien passat bättre 

Måste ju ändå vara bättre med Afghanistan än Sverige, för Sverige är ju sämst enligt dig.
  • Anonym (Sticka)

?Oklart? 
    Jag känner att lyfta Sverige till skyarna skulle aldrig falla mig in 

det jobbigaste när jag varit utomlands är när folk frågar vilket land jag bor i? inte speciellt kul att medge att man bor i Sverige 

Jag vet bara inte hur jag skulle kunna få min vardag bättre. Vad begrundar du på att jag ?skyller? på Sverige?

• Anonym (Sticka)

?Sjukt? 
    varför blir du så sur på att EN person inte gillar Sverige? På vilket sätt provocerar det DIG? 

• Anonym (Sticka)

Erik, hade hoppats på att någon kunde haft lite förståelse hur jag känner och kanske någon mer inte tyckte om Sverige för jag blir alltid motarbetad för jag tycker på ett sätt

• Anonym (Sjukt)
    Anonym (Sticka) skrev 2022-12-07 21:52:37 följande:

?Sjukt? 
    varför blir du så sur på att EN person inte gillar Sverige? På vilket sätt provocerar det DIG? 

Därför när du säger att Sverige är sämst, att du skäms över att bo här, är det är att PISSA på folk som verkligen bor i länder med dåliga förhållanden. Fattar du inte det?

PS. Sluta använda begrundar, du förstår uppenbarligen inte betydelsen haha.
  • Anonym (Erik)
    Anonym (Sticka) skrev 2022-12-07 21:53:39 följande:

Erik, hade hoppats på att någon kunde haft lite förståelse hur jag känner och kanske någon mer inte tyckte om Sverige för jag blir alltid motarbetad för jag tycker på ett sätt

Ja, hade du inte gnällt hela tiden så hade folk kanske visat förståelse. 

Sverigehatarna håller till på Samnytt och Flashback. 
  • Anonym (Sticka)
    Anonym (Erik) skrev 2022-12-07 21:56:54 följande:
    Ja, hade du inte gnällt hela tiden så hade folk kanske visat förståelse. 

Sverigehatarna håller till på Samnytt och Flashback. 
    Vad innebär ?gnäll?? 
Svar på tråden Trivs inte i Sverige