• Anonym (Sticka)

Trivs inte i Sverige

Vill flytta men har inte kapacitet. Det är nationen jag tycker illa om inte folket i allmänhet. Men jag känner mig inte trygg här vill bara lämna landet och starta nytt liv. Hela mitt liv har raserats vill helt enkelt flytta till ett bättre land för att kunna starta ett nytt liv och må bra. Jag tycker inte om vintern i Sverige den är grå, mörk kall och deprimerande mitt dåliga mående har försämrats med vintern. Jag önskar att jag tyckte om landet jag bor i men gör inte det. Vet inget positivt med Sverige. 

• Svar på tråden Trivs inte i Sverige
  • Anonym (Sticka)

Xenia, Fast jag känner ändå att jag inte kan tycka om Sverige. 

• Anonym (Sticka)

Vy, indisk mat är ingen favorit direkt har aldrig haft indien som ett resmål direkt

• Anonym (Erik)
    Anonym (Sticka) skrev 2022-12-07 22:26:30 följande:
    Sa aldrig att jag var emot Svenska folket bara landet
    Så när du tycker något är bra kallar du det för ett skämt?
  • Anonym (Yy)
    Anonym (Sticka) skrev 2022-12-07 22:10:07 följande:

?Sjukt?
    vet det men det är mest bara det att jag är så trött på Sverige känns tråkigt att bo här år in och år ut. Jag vill prova något nytt 

Du tror inte att det kan ha mer med ditt liv att göra än med Sverige? Prova något nytt där du är. Tex fokusera på något annat än hur mycket du vantrivs. 
  • Anonym (Sticka)

Stephan loefven 
    Jag har sett en brinnande bil. har jag ens sagt att Sverige var bättre förr?

• Anonym (Sticka)

Erik, kallar nationen ett skämt menar då
    på ett dåligt sätt

• Anonym (Sticka)

Yy, jag vet inte vad det skulle vara isåfall finns inte så mycket

• Anonym (B_la)

Jag undrar om du på allvar TS inte förstår att dina problem inte har med Sverige att göra? Har du konstruerat tråden för att se vilka reaktioner du skulle få?

• Anonym (Yy)
    Anonym (Sticka) skrev 2022-12-07 22:29:23 följande:

Vy, indisk mat är ingen favorit direkt har aldrig haft indien som ett resmål direkt

Du ska väl inte bara resa utan flytta? Indien är:
    1 jätteannorlunda än Sverige
    2 billigt 
    3 maten måste ju vara bättre än svensk mat eftersom du hatar svensk mat
    Om du verkligen hatar Sverige borde vilket land som helst vara bättre. Om det egentligen är dig själv du hatar kommer inget annat land att kunna ändra på det. 
    Om du inte testar nya saker på riktigt-inte semester, utan livet någon annanstans. Det skulle kunna lära dig något.
  • Anonym (Sticka)

Bla_h Jag tycker inte om Sverige det är på riktigt men jag förstår inte varför man får ?psykiskt sjuk-stämpeln? för det 

Svar på tråden Trivs inte i Sverige