• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Syskonförsök

Men åh!! GRATTIS❤️❤️❤️

Anonym (På riktigt?) skrev 2023-03-11 08:14:25 följande:
    Ni hade rätt ❤️ 
  • Anonym (På riktigt?)
    Syskonförsök skrev 2023-03-11 08:16:54 följande:

Men åh!! GRATTIS❤️❤️❤️

Tack❤️ Jag har smygföljt dessa Bim grupper sedan maj förra året och känner igen många av era användarnamn och er håller jag tummarna extra hårt för nu. Min granne brukar säga, när han ska vara rolig, att det är ju roligt att öva på att skaffa barn (liggandet) men han vet inte all ångest som många gånger ligger bakom. Räknandet av dagar, besvikelserna, ångesten och alla pengar man slänger iväg på alla tester ❤️ Även om detta kanske inte går vägen för oss nu så har jag iallafall fått uppleva känslan av ett Plus och det önskar jag att alla får känna ❤️. 
  • trefaldigmästareikärlek

Stort stort grattis anonym ❤️ Så glad för din/er skull 😭🥰

Foodie, var det mig du svarade? Baserar du det på tenpdippen eller på nåt annat? Glad oavsett att jag verkar ha ägglossat denna månad 👏👀

• Barbrastreisand

Stort grattis till alla plus! Hoppas det blir en riktig plus-tråd så vi alla får uppleva det! 

Själv går dagarna segt hos mig, äl troligen mitten på nästa vecka. Har tidigare cyklar enbart tagit äl test, men blev sugen på att prova tempa måste bara försöka hitta min termometer som jag slarvat bort någonstans haha

• Syskonförsök

Jag tror inte min äl varit än heller utan på bara på gång! Så vi kanske är i synk ;)

Barbrastreisand skrev 2023-03-11 09:28:18 följande:

Stort grattis till alla plus! Hoppas det blir en riktig plus-tråd så vi alla får uppleva det! 

Själv går dagarna segt hos mig, äl troligen mitten på nästa vecka. Har tidigare cyklar enbart tagit äl test, men blev sugen på att prova tempa måste bara försöka hitta min termometer som jag slarvat bort någonstans haha

• Lulu1987

Kan n

Kan någon med mer erfarenhet av appen förstå vad jag ev gjort fel då grafen med trolig ÄL försvann? 

När jag ändrade och la till peak (fast gubbe CB) från Tisdag (fick blinkande gubbe på morgonen Tisdag men baserat på flytningarna så måste fast gubbe sen hänt till kvällen, men testade först Onsdag morgon igen och då blev det fast gubbe).

Från Torsdagen var det vattniga flytningar så då tänkte jag att ÄL redan skett, alltså att det borde ha blivit fast gubbe från Tisdag kväll och då matchat in i 12 - 48 timmar spannet).

Innan jag la till ändringar så fick jag ett såntdär rött kors graf och den förutspådde att ÄL skett på Tisdagen då Måndag - Onsdag hade höjd temp....men så fort jag i efterhand la till "Peak" på Tisdag och Onsdag, samt la till nausea på Tis - Ons (råkade klicka i illness innan), har den alltså fortsatt tyckt att min fertilitet är fortsatt hög/pågående....trots att jag inte har äggviteflytningar eller ökad sexlust mm längre.

Nån som vet vad jag gjort fel? Förstq cykeln där jag tempar/använder fertility friend.

• Embarazada
    Elisabeth83 skrev 2023-03-10 15:12:56 följande:

Grattis till er som plussat ❤️❤️

skulle ni tolka detta som positivt ÄL-test? Hade ÄL-flyttning igår, kände av i äggstocken idag. 

Nej, jag tolkar detta som negativt 😊
  • Anonym (Blueberry)
    Lulu1987 skrev 2023-03-11 09:35:19 följande:

Kan n

Kan någon med mer erfarenhet av appen förstå vad jag ev gjort fel då grafen med trolig ÄL försvann? 

När jag ändrade och la till peak (fast gubbe CB) från Tisdag (fick blinkande gubbe på morgonen Tisdag men baserat på flytningarna så måste fast gubbe sen hänt till kvällen, men testade först Onsdag morgon igen och då blev det fast gubbe).

Från Torsdagen var det vattniga flytningar så då tänkte jag att ÄL redan skett, alltså att det borde ha blivit fast gubbe från Tisdag kväll och då matchat in i 12 - 48 timmar spannet).

Innan jag la till ändringar så fick jag ett såntdär rött kors graf och den förutspådde att ÄL skett på Tisdagen då Måndag - Onsdag hade höjd temp....men så fort jag i efterhand la till "Peak" på Tisdag och Onsdag, samt la till nausea på Tis - Ons (råkade klicka i illness innan), har den alltså fortsatt tyckt att min fertilitet är fortsatt hög/pågående....trots att jag inte har äggviteflytningar eller ökad sexlust mm längre.

Nån som vet vad jag gjort fel? Förstq cykeln där jag tempar/använder fertility friend.

Jag skulle gissa att det är att du haft en så hög temphöjning idag, kombinerat med peak på torsdag. ÄL kommer ju 12-48h efter peak LH.
  • Anonym (Blueberry)
    Lulu1987 skrev 2023-03-11 09:35:19 följande:

Kan n

Dvs när du har lagt in två höga temperaturer till kommer den nog sätta ut ÄL på igår.
  • Lulu1987
    Anonym (Blueberry) skrev 2023-03-11 14:55:14 följande:
    Dvs när du har lagt in två höga temperaturer till kommer den nog sätta ut ÄL på igår.
    Ok tack för svaret! 

Trodde man hade äggvitesekret nån dag till bara, efter att ägget släppt(?) Alltså trodde att ÄL då var i Tisdags då sista dagen med fertilt sekret för mig var på Onsdagen, Torsdag var det vattnigt. 
Svar på tråden BIM mars 2023