• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: ja sorry skrev aldrig ditt namn men ja menade till dig 😊

Anonym: stort stort grattis superglad för din skull 😍❤️

• Elisabeth83

Det översta från idag och den understa är från igår kväll. Tycker det ser positivt ut. Bör ägglossning ske ca nu? Eller är det först när strecket börjar bli svagare igen?
  • t123
    Elisabeth83 skrev 2023-03-11 16:52:18 följande:
    Det översta från idag och den understa är från igår kväll. Tycker det ser positivt ut. Bör ägglossning ske ca nu? Eller är det först när strecket börjar bli svagare igen?
    Ser inte dagens lite svagare ut? Jag fick precis så, i torsdags kväll fullt utslag och dagen efter (igår alltså) liite lite svagare. Svårt att veta när äl är men man får tänka något ungefärligt! 😊
  • Syskonförsök

Det bör vara 24-48 h efter fullt utslag och jag håller med om att dagens var svagare så skulle räknat från igår kväll i så fall!

• Syskonförsök

Jag utgår från att jag borde haft äl häromdagen för idag har jag inte haft fertilt sekret! Sen är ju nackdel denna gång när jag varken tagit äl test eller temp att en vet väl först när mensen annars kommer om de var fel gissat 😂 men nu är maken ordentligt sjuk så tror vi utgår från att de kan ha prickats häromdagen så får han vila ;)

• Foodie92

Ja stackarn låt han vila hahaha. Men som du säger man känner sig vilsen när man inte tempat eller testat 😅

• Syskonförsök

Haha ja verkligen!! Men lite skönt samtidigt! ;)

Foodie92 skrev 2023-03-11 19:19:44 följande:

Ja stackarn låt han vila hahaha. Men som du säger man känner sig vilsen när man inte tempat eller testat 😅

• Elisabeth83
    t123 skrev 2023-03-11 17:11:00 följande:
    Ser inte dagens lite svagare ut? Jag fick precis så, i torsdags kväll fullt utslag och dagen efter (igår alltså) liite lite svagare. Svårt att veta när äl är men man får tänka något ungefärligt! 😊

Tog ett till nu och det var ännu svagare. Gör lite ont i äggstockarna också så det är förhoppningsvis ÄL på gång 😊

• Elisabeth83
    Syskonförsök skrev 2023-03-11 17:23:00 följande:

Det bör vara 24-48 h efter fullt utslag och jag håller med om att dagens var svagare så skulle räknat från igår kväll i så fall!

Får ligga lite extra idag och hoppas det tar sig 🙃

Håller tummarna att ni lyckades pricka in ÄL trots lite sjukdom. Då bör vi ha BIM ungefär samtidigt.

• t123
    Elisabeth83 skrev 2023-03-11 20:11:47 följande:

Tog ett till nu och det var ännu svagare. Gör lite ont i äggstockarna också så det är förhoppningsvis ÄL på gång 😊

Ja! Det är det helt säkert! Tempar du också? 😀 Min temp dippade igår, och idag steg den så förhoppningsvis håller den sig hög nu så det betyder att ägglossningen var igår ✊🏻
Svar på tråden BIM mars 2023