BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Trefaldigmästareikärlek: ja sorry skrev aldrig ditt namn men ja menade till dig 😊
Anonym: stort stort grattis superglad för din skull 😍❤️
Det bör vara 24-48 h efter fullt utslag och jag håller med om att dagens var svagare så skulle räknat från igår kväll i så fall!
Jag utgår från att jag borde haft äl häromdagen för idag har jag inte haft fertilt sekret! Sen är ju nackdel denna gång när jag varken tagit äl test eller temp att en vet väl först när mensen annars kommer om de var fel gissat 😂 men nu är maken ordentligt sjuk så tror vi utgår från att de kan ha prickats häromdagen så får han vila ;)
Ja stackarn låt han vila hahaha. Men som du säger man känner sig vilsen när man inte tempat eller testat 😅
Haha ja verkligen!! Men lite skönt samtidigt! ;)
Ja stackarn låt han vila hahaha. Men som du säger man känner sig vilsen när man inte tempat eller testat 😅
Tog ett till nu och det var ännu svagare. Gör lite ont i äggstockarna också så det är förhoppningsvis ÄL på gång 😊
Det bör vara 24-48 h efter fullt utslag och jag håller med om att dagens var svagare så skulle räknat från igår kväll i så fall!
Får ligga lite extra idag och hoppas det tar sig 🙃
Håller tummarna att ni lyckades pricka in ÄL trots lite sjukdom. Då bör vi ha BIM ungefär samtidigt.
Tog ett till nu och det var ännu svagare. Gör lite ont i äggstockarna också så det är förhoppningsvis ÄL på gång 😊