• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Embarazada
    Sannet skrev 2023-03-17 12:22:16 följande:
    Mina test från igår. Såg likadant ut förra månaden och får var falskt. Vet inte ens varför jag testar egentligen. 😅
    Ja, man får ju jämt svaga streck på babyplan 😑
  • Sannet
    Embarazada skrev 2023-03-17 12:24:58 följande:
    Ja, man får ju jämt svaga streck på babyplan 😑
    Ja exakt! Det är så otroligt tråkigt innan man inser det, för det ger ju sånt hopp. 😔 Kommer aldrig köpa dem igen!!
  • Sanlin90

Syskonförsök jag har aldrig fått positivt äl test inte ens månaden jag blev gravid med min dotter men då tempa jag inte, dock är ju höjd temp mycket säkrare än ett äl test som är positivt men mycket märkligt är det här!

• Syskonförsök

Jag tycker de är bra att titta på stickan innan en doppar i kisset för då ser en hur synligt strecket är redan innan! På babyplan syns de ganska så mycket redan då!

Sannet skrev 2023-03-17 12:32:56 följande:
    Ja exakt! Det är så otroligt tråkigt innan man inser det, för det ger ju sånt hopp. 😔 Kommer aldrig köpa dem igen!!
  • Syskonförsök

Jag tycker det ser negativt ut! Men de är väldigt tidigt så kan annars vara start På något men bäst är nog att vänta ett par dagar och prova igen! :)

Lotgardet skrev 2023-03-17 11:15:15 följande:

Testoman som man är kunde jag inte hålla mig och tog ett idag på ÄL+8 och tyckte mig se något där! 

Den övre bilden är original och undre redigerad. 

Har idag på fm varit illamående.

• t123

Idag har jag haft så himla mycket ilningar i svanken och även upp mot livmodern, alltså i underlivet på nåt vis?! 😅 Diffus huvudvärk också! Om det nu eventuellt var en implantatlinssoppa igår så kan det ju vara rimligt att symtom börjar komma idag men känns ändå lite tidigt på nåt vis! 🙄 Jaja vi får väl se! 

• Sannet

Syskonförsök: det har du helt rätt i! 
    En vacker dag kanske även ett sånt test visar ett tydligt röd/rosa streck. 🥺❤️ 

• Foodie92

Hahaha linssoppa 🤣

Jag har världens pms, bråkat med mannen varje dag. Gått från att skratta till irriterad till att titta på en video och börja gråta ???? känner att jag inte ens orkar med mina humörsvängningar själv 🤣

• Sannet

Hahaha på tal om humörsvängningar. 
    Som förra veckan när jag fick en riktig u-sväng i humöret och förklarade vansinnigt för min sambo att jag inte vill bo i detta huset (renoverar = kaos), tog det nödvändigaste för att bosätta mig i bilen en stund. Väl sittande där så var det ju allt annat än spännande.. Kör en Walk-of-shame in i huset igen storbölande och sa att jag ångrade mig. Blev lika förvånad över min sambo över hur hormonerna kan spöka till det 🤣😂

• Syskonförsök

Haha på ämnet humörsvängningar har jag alltid det när jag har pms men varje gång jag fått kemisk graviditet eller varit gravid med dottern så var ett av första tecknen som fick mig att fundera att jag inte hade humörsvängningar alls! 😃

Svar på tråden BIM mars 2023