• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Elisabeth83

En till testoman här. Kan inte låta bli? Testade igår em och tyckte mig se ett svagt efter någon minut. Men gick ifrån och kollade sen efter testtiden och då var det positivt (översta). Så det gills inte. Nedre är från imorse? ser ni något?
  • Elisabeth83
    t123 skrev 2023-03-17 15:02:37 följande:

Idag har jag haft så himla mycket ilningar i svanken och även upp mot livmodern, alltså i underlivet på nåt vis?! 😅 Diffus huvudvärk också! Om det nu eventuellt var en implantatlinssoppa igår så kan det ju vara rimligt att symtom börjar komma idag men känns ändå lite tidigt på nåt vis! 🙄 Jaja vi får väl se! 

Åh vad spännande! Jag kände lite ilningar/små knivhugg i tappen idag. Är det ungefär så du också känner?
  • Elisabeth83
    Lotgardet skrev 2023-03-17 11:15:15 följande:

Testoman som man är kunde jag inte hålla mig och tog ett idag på ÄL+8 och tyckte mig se något där! 

Den övre bilden är original och undre redigerad. 

Har idag på fm varit illamående.

Ser kanske något på undre! Håller tummarna 😊

• Lotgardet
    Syskonförsök skrev 2023-03-17 13:58:25 följande:

Jag tycker det ser negativt ut! Men de är väldigt tidigt så kan annars vara start På något men bäst är nog att vänta ett par dagar och prova igen! :)

Nä,  det är ju egentligen inget där 😅
  • Lotgardet
    Syskonförsök skrev 2023-03-17 13:58:25 följande:

Jag tycker det ser negativt ut! Men de är väldigt tidigt så kan annars vara start På något men bäst är nog att vänta ett par dagar och prova igen! :)

Nä,  det är ju egentligen inget där 😅
  • Lotgardet
    Elisabeth83 skrev 2023-03-17 16:31:03 följande:
    //

En till testoman här. Kan inte låta bli? Testade igår em och tyckte mig se ett svagt efter någon minut. Men gick ifrån och kollade sen efter testtiden och då var det positivt (översta). Så det gills inte. Nedre är från imorse? ser ni något?
    Tycker mig se en lite skugga, men så svårt att veta om det är något
  • Lotgardet
    Elisabeth83 skrev 2023-03-17 16:34:03 följande:

Ser kanske något på undre! Håller tummarna 😊

Ska bli spännande att se om det är något 😊
  • Sannet
    Foodie92 skrev 2023-03-17 18:26:38 följande:

Hahahahaha Sannet 🤣🤣🤣

Så jäkla sur jag vart 🤣😂🤣 Min sambo stod mest och flinade, föga orolig.. 🤣🤣
  • Embarazada
    Elisabeth83 skrev 2023-03-17 16:31:03 följande:
    Jag tycker mig se att svagt svagt streck 😃
Svar på tråden BIM mars 2023