• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Myran90
    Anonymcola skrev 2023-03-17 06:58:33 följande:

Tog ett ÄL test igår ÄL+9 som kändes väldigt starkt för att vara så nära inpå mensen. Nu imorse fick jag upp detta jag är GRAVID😍 Har bara hunnit säga till sambon och vi lär vänta ett tag med resten då senaste slutade i missfall och än så länge kan mycket hända men är så glad!! Denna cykel har varit väldigt jobbig och jag bestämde mig för att efter denna cykel skiter jag i dehär men snälla låt detta vara vårt syskon nu!

Mina symtom på ÄL+8 och 9 
    Frossa/feber 
    ont i kroppen 
    illamående och kräkningar 
    känslig för doft
    lös i magen 

Varit med i dessa trådar sen augusti och varit mer eller mindre aktiv och blivit rätt less på vägen men så värt det är när man får se denna text På stickan och förhoppningsvis får det man kämpat för 10 månader senare!

WOW 😍 stort stort grattis! 
    kan du känna rädsla  Efter ditt Mf. Har själv gått igenom ett MA som upptäcktes i v 12. Vill så gärna få ett plus igen men samtidigt så rädd.  

• Syskonförsök

Åh grattis!!❤️❤️

Tog ett ÄL test igår ÄL+9 som kändes väldigt starkt för att vara så nära inpå mensen. Nu imorse fick jag upp detta jag är GRAVID😍 Har bara hunnit säga till sambon och vi lär vänta ett tag med resten då senaste slutade i missfall och än så länge kan mycket hända men är så glad!! Denna cykel har varit väldigt jobbig och jag bestämde mig för att efter denna cykel skiter jag i dehär men snälla låt detta vara vårt syskon nu!

Frossa/feber 
    ont i kroppen 
    känslig för doft
    lös i magen 

Varit med i dessa trådar sen augusti och varit mer eller mindre aktiv och blivit rätt less på vägen men så värt det är när man får se denna text På stickan och förhoppningsvis får det man kämpat för 10 månader senare!

• Lotgardet

Hoppar in på ett litet hörn här. 

Har två barn och har inte försökt bli gravid, Vi är egentligen nöjda med två. 
    har dock haft en jättekonstig cykel och äl hände nog tidigare än jag trodde. Vi hade mycket oskyddat sex och jag känner mig verkligen gravid. Men kan ju verkligen ha helt fel, tiden går helt enkelt utvisa om känslan är rätt eller fel. 

Har massor med ligamentsmärtor i livmodern, humörsvängningar från helvetet och är otroligt trött. 

Hade nog ÄL den 9/3 och har BIM 24/3. 

Ska nog ta ett test imorgon bara för jag är så nyfiken 🤣

• Anonymcola

Myran90:
    Tack! ❤️Ja jag känner ju nästan mer att jag väntar på det värsta och inte vågar ha förhoppningar att det kommer gå hela vägen. Tror det kanske lugnar sig när man fått se hjärtslag då jag fick mitt missfall i V8 sist. Så är överlycklig och samtidigt så rädd att behöva gå igenom det igen men tror ändå det blir värt det den dagen man får sin bebis🥰

Syskonförsök: Tack så mycket!❤️

• Barbrastreisand

Frossa/feber 
    ont i kroppen 
    känslig för doft
    lös i magen 

Stort grattis!!!
  • Sanlin90

Syskonförsök jag använder inte äl tester, har aldrig någonsin fått utslag på något fast tempen sagt att jag haft äl.
    nu säger tempen typ äl+22 men får varesig mens eller plus, bröstet gör ont och mitt humör är helt av banan.ä och jag är så otroligt trött. 

• Barbrastreisand
    t123 skrev 2023-03-17 06:37:56 följande:
    Så spännande ju 😍 såhär ser min graf ut än så länge. Svårt att säga nåt alls så tidigt såklart men den ser ju fin ut hittills i alla fall 😄
    Oh grafen ser lovande ut 😍 Kanske är en implantationsdipp? Håller tummarna! När tänkte du testa?
  • Gosis82

Haha! Gjorde min första tempning igår och min andra imorse och den kan ju inte bli tydligare? Beräknad mens imorgon 😅 Bättre lycka nästa gång osv.
  • Syskonförsök

Jag vågar tro på denna graf!👋🏼 

t123 skrev 2023-03-17 06:37:56 följande:
    Så spännande ju 😍 såhär ser min graf ut än så länge. Svårt att säga nåt alls så tidigt såklart men den ser ju fin ut hittills i alla fall 😄
  • Sannet

Frossa/feber 
    ont i kroppen 
    känslig för doft
    lös i magen 

Grattis!!!! 😍❤️
Svar på tråden BIM mars 2023