• Anonym (Dase Stark)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Ni vet hur det kan bli på fester. De trissas och hetsas. Nu ska alla sveta osv. Fullast vinner.

Kom att tänka på ex-ministern som tog fram kuken på stor fest och började veva.

Låt oss säga att ni är på en fest som spårar ur och där med kille för för sig att ta fram dasen och veva.

Hur genant, pinsamt eller annat tycker ni att detta skulle vara?

Hade ni kanske kunnat tänka att "Ja, han blev för full och gjorde bort sig och det kana alla göra"

Eller har gränsen passerats oavsett omständigheterna?

• Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?
  • Cathariiina

Jag skulle ha svårt att umgås med en sådan man igen, och i synnerhet hade jag inte velat att han skulle finnas i närheten av mina kids, på den tiden då de var barn och tonåringar. (Nu är de vuxna och inte så sårbara längre.)

Jag tänker att vem som helst kan bli för full NÅGON gång, det kan finnas anledningar till det, och detta definierar inte en människa. Men sedan vilket uttryck det tar sig... säger ändå något om personen. De män jag har omkring mig har aldrig gjort något sådant när jag varit med i alla fall, eller som jag fått rapporterat till mig, hur fulla de än blivit. Det finns liksom inte i tankarna. 

• Anonym (Dase Stark)

Någon som vevat?

• Anonym (Vedervärdig tråd)
    Anonym (M) skrev 2024-06-27 13:47:28 följande:
    Låt moderatorerna sköta modereringen då och sluta leka moderator. Du är ingen auktoritet på vad som är en seriös eller oseriös tråd. Dina inlägg tillför heller inget till diskussionen. 
    Finns ingen här som leker moderator, löjlig anklagelse.

Det är ts som ska sluta med att uppmana folk till att begå brott vilket han gör i denna tråd. Blottning är ett lagbrott eftersom det faller under kategorin sexuellt ofredande.
    PunkPyret skrev 2024-06-26 23:24:16 följande:
    Ja, kåta kvinnor existerar väl inte i din lilla värld? 🤣🤣🤣
    Kvinnor blir inte sexuellt tända på att se otäcka blottare som ofredar folk. Totalt intelligensbefriat svar du kom med där.
  • Anonym (Anders Borg)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-22 20:50:09 följande:
    Kvinnor blir inte sexuellt tända på att se otäcka blottare som ofredar folk. Totalt intelligensbefriat svar du kom med där.
    Hur kan du veta att alla kvinnor är lika dramatiska som du och kallar ett fylleskämt för blottande och ofredande. Dom flesta skrattar nog och skakar på huvudet.
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-22 20:58:26 följande:
    Hur kan du veta att alla kvinnor är lika dramatiska som du och kallar ett fylleskämt för blottande och ofredande. Dom flesta skrattar nog och skakar på huvudet.
    För att de flesta kvinnor har liknande tankemönster och vi gillar inte när random tölpar är närgångna. Det räcker redan med alla de lismare som kvinnor redan råkar ut för i vardagen.

Har inget med nån ?dramatik? att göra, löjligt påstå ett jfr. Du begriper dig inte på kvinnor, den saker är uppenbar.

Det är inget fylleskämt att blotta sitt könsorgan inflr främmande människor eller ens lätt bekanta. Dålig ursäkt. Det är ett sexuellt och visuellt ofredande och inger annat. Hade filmat om nån äcklade sig mot mig på det viset och visat för polis, samt lämnat ut namn. Man kan inte bete sig som en apa bara för att man är berusad.
  • Anonym (i)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-22 21:09:10 följande:
    För att de flesta kvinnor har liknande tankemönster och vi gillar inte när random tölpar är närgångna. Det räcker redan med alla de lismare som kvinnor redan råkar ut för i vardagen.

Har inget med nån ?dramatik? att göra, löjligt påstå ett jfr. Du begriper dig inte på kvinnor, den saker är uppenbar.

Det är inget fylleskämt att blotta sitt könsorgan inflr främmande människor eller ens lätt bekanta. Dålig ursäkt. Det är ett sexuellt och visuellt ofredande och inger annat. Hade filmat om nån äcklade sig mot mig på det viset och visat för polis, samt lämnat ut namn. Man kan inte bete sig som en apa bara för att man är berusad.
    Varför skulle en vevare göra det "mot" dig eller någon annan?
    Du kan väl blunda eller vända bort huvudet om du inte vill garva åt eländet med oss andra?

Jag håller tummarna för att Kristersson bjuder på en redig vevning på Almedalen i sommar🤣😂
  • Anonym (i)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-22 21:09:10 följande:

Jag är också kvinna.

Jag hade filmat och lagt upp om det var en politiker eller kändis medan jag hade gråtit av skratt!
  • Anonym (Pervo)
    Anonym (i) skrev 2025-02-22 21:24:31 följande:
    Jag är också kvinna.

Jag hade filmat och lagt upp om det var en politiker eller kändis medan jag hade gråtit av skratt!
    Märklig "humor".
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?