• Anonym (Dase Stark)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Ni vet hur det kan bli på fester. De trissas och hetsas. Nu ska alla sveta osv. Fullast vinner.

Kom att tänka på ex-ministern som tog fram kuken på stor fest och började veva.

Låt oss säga att ni är på en fest som spårar ur och där med kille för för sig att ta fram dasen och veva.

Hur genant, pinsamt eller annat tycker ni att detta skulle vara?

Hade ni kanske kunnat tänka att "Ja, han blev för full och gjorde bort sig och det kana alla göra"

Eller har gränsen passerats oavsett omständigheterna?

• Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?
  • Snälla Killen
    Mackan24 skrev 2025-02-23 01:08:10 följande:

Jag är väldigt trygg i mig sjäv, kuk som kuk..alla har väl sett än sådan??

Haha! Svårt att undvika en som reser sig för damer och är en riktig gentleman, för det mesta...

Nu till den egentliga knäck-frågan...
    Snäll? Definiera snälla...
  • Anonym (Anders Borg)
    Snälla Killen skrev 2025-02-23 00:14:40 följande:

Har jag missförstått något nu? 🤔

Jag trodde helikoptern var en naturlag inom macho-kulturen...

Nä då, det är bara en bonus på en galen fest eller liknande.
  • Snälla Killen
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-23 06:47:06 följande:
    Nä då, det är bara en bonus på en galen fest eller liknande.
    I en rosa helikopter, ska jag flyga vidare med...

Snäll? Definiera snälla...
  • Anonym (i)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-23 00:37:25 följande:
    Nej som sagt. Det är inte okej att blotta sig för folk. Ingen vill se era fula larver ändå.

Tänk att ynkliga blottarincels tror att alla är så intresserade av deras privata delar när det är precis tvärtom - ingen vill se detta. Ingen normal kvinna med självrespekt åtminstone. Möjligen porrskådisar med skadade psyken som förstört sin hjärna och kropp med droger och sexuella utnyttjanden från män. Såna bottenskrap hänger nog knappast på Familjeliv ändå så - take a hint. 
    Kan du inte berätta om straffet som du klurat ut till Anders Borg? 
    Han umgicks med samhällslyckade vänner med välbetalda jobb, ändå kom helikoptern fram🤣
    Så sluta nu att snacka incels, eller porrskådisar..?

Så, hur ska bottenskrapet (ditt ord) Borg straffas?
  • Anonym (Vedervärdig tråd)
    Anonym (i) skrev 2025-02-23 20:48:06 följande:
    Kan du inte berätta om straffet som du klurat ut till Anders Borg? 
    Han umgicks med samhällslyckade vänner med välbetalda jobb, ändå kom helikoptern fram🤣
    Så sluta nu att snacka incels, eller porrskådisar..?

Så, hur ska bottenskrapet (ditt ord) Borg straffas?
    Jag behöver inte klura på nånting alls då jag redan fattar att den där människan är en idiot som saknar grundläggande respekt för människor. 

Nej, jag tänker inte sluta prata om incels eftersom de säkerligen utgör en majoritet av blottarna, även om undantag finns.

Sexlösa män som blir ratade av kvinnor har en annan desperation än män som får flickvänner och ett sexliv. De har ett annat behov, ett desperat sådant, att hävda sig, just för att de vill bli sedda och uppmärksammade. Något icke-incels redan lyckats med att bli. 

Stor i orden liten på jorden, tomma tunnor skramlar mest, små hundar skäller högst. Ordspråk som stämmer väl in på sexlösa kufar som blottar sig och ofredar folk.
  • Anonym (Q)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2025-02-23 00:10:46 följande:

Krig här och där, bomber, miljöförstöring, Donald och Vladimir, sprängningar, svält och elände.

Tro fan vi behöver ha kul, något att skratta år.

Dags att överraska. Dags att veva!

Mycket snack och lite verkstad. 

Men du har väl en liten pitt?

• Anonym (Anders Borg)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-23 20:57:39 följande:
    Jag behöver inte klura på nånting alls då jag redan fattar att den där människan är en idiot som saknar grundläggande respekt för människor. 

Nej, jag tänker inte sluta prata om incels eftersom de säkerligen utgör en majoritet av blottarna, även om undantag finns.

Sexlösa män som blir ratade av kvinnor har en annan desperation än män som får flickvänner och ett sexliv. De har ett annat behov, ett desperat sådant, att hävda sig, just för att de vill bli sedda och uppmärksammade. Något icke-incels redan lyckats med att bli. 

Stor i orden liten på jorden, tomma tunnor skramlar mest, små hundar skäller högst. Ordspråk som stämmer väl in på sexlösa kufar som blottar sig och ofredar folk.
    Jag tror inte att Anders Borg behövde hävda sig, Sveriges finansminister. Sexlös tror jag inte heller att han var med flera förhållanden och 3 barn.
  • Anonym (ABC)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2025-02-23 00:10:46 följande:

Krig här och där, bomber, miljöförstöring, Donald och Vladimir, sprängningar, svält och elände.

Tro fan vi behöver ha kul, något att skratta år.

Dags att överraska. Dags att veva!

Finns inte mycket att skratta åt en snopp som vevas runt.
  • Anonym (ABC)
    Snälla Killen skrev 2025-02-23 14:47:36 följande:
    I en rosa helikopter, ska jag flyga vidare med...
    Skrattande
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?