• Anonym (Dase Stark)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Ni vet hur det kan bli på fester. De trissas och hetsas. Nu ska alla sveta osv. Fullast vinner.

Kom att tänka på ex-ministern som tog fram kuken på stor fest och började veva.

Låt oss säga att ni är på en fest som spårar ur och där med kille för för sig att ta fram dasen och veva.

Hur genant, pinsamt eller annat tycker ni att detta skulle vara?

Hade ni kanske kunnat tänka att "Ja, han blev för full och gjorde bort sig och det kana alla göra"

Eller har gränsen passerats oavsett omständigheterna?

• Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?
  • Anonym (Anders Borg)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-24 22:20:17 följande:
    Din totala avsaknad av normalt folkvett och anständighet ja. 
    Du måste förstå att jag bara driver med dig - småretas lite
  • Anonym (Vedervärdig tråd)
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 22:27:21 följande:
    Det är inte det minsta roligt, bara idiotiskt och smaklöst. 
  • Anonym (Anders Borg)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-24 22:39:10 följande:
    Det är inte det minsta roligt, bara idiotiskt och smaklöst. 
    Ta det inte så allvarligt, livet blir roligare då
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 23:01:00 följande:
    Ta det inte så allvarligt, livet blir roligare då
    Livet blir verkligen inte roligare för äckliga blottare som begår brott och sedan inte tar detta på allvar. Mig behöver du inte rikta några falska visdomsord till. Jag är redan anständig och rättmätig i mitt beteende. 
  • Anonym (i)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-24 21:37:56 följande:
    Du ska vara tacksam över att du aldrig lär hamna på samma fest som jag. Då hade du nämligen blivit både uthängd och polisanmäld.

Jag säger det igen - sluta uppmuntra män till att begå brott. Sluta blotta er. Sluta bete er som chimpanser. Skaffa lite värdighet och sluta skämma ut er.
    Det är så gulligt att du tycker att tråden är så hemsk, men ändå går in här närmast tvångsmässigt och vräker ur dig de värsta orden du kan komma på. Daggmaskar, incels, skadade porrstjärnor och småpittar hit och dit. Du har väl mycket tid antar jag, gulligt att lägga den på en tråd du tycker är vedervärdigDrömmer
  • Anonym (i)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-24 23:13:42 följande:
    Livet blir verkligen inte roligare för äckliga blottare som begår brott och sedan inte tar detta på allvar. Mig behöver du inte rikta några falska visdomsord till. Jag är redan anständig och rättmätig i mitt beteende. 
    Och lite tråkig och stiff kanske? Eller bara gammal.
  • Anonym (i)
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 22:27:21 följande:
    Vissa människor är så tacksamma att retas lite med!
  • Anonym (Dase Stark)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-24 23:13:42 följande:
    Vänta du. Snart kommer ryssen. Då kommer du vara glad om du haft någon i närheten som vevar.
    Anonym (Dase Stark) skrev 2025-02-25 11:01:07 följande:
    Vänta du. Snart kommer ryssen. Då kommer du vara glad om du haft någon i närheten som vevar.
    Dagens mest korkade svar gav du just. Skärp dig. Och sluta ofreda folk med en massa oombett blottande.
    Anonym (i) skrev 2025-02-25 07:30:35 följande:
    Vissa människor är så tacksamma att retas lite med!
    Att bete sig som en humorlös idiot är inte tacksamt. Sluta försvara blottning. Det är ett vidrigt beteende och ett lagbrott som sagt.
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?