• Anonym (Dase Stark)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Ni vet hur det kan bli på fester. De trissas och hetsas. Nu ska alla sveta osv. Fullast vinner.

Kom att tänka på ex-ministern som tog fram kuken på stor fest och började veva.

Låt oss säga att ni är på en fest som spårar ur och där med kille för för sig att ta fram dasen och veva.

Hur genant, pinsamt eller annat tycker ni att detta skulle vara?

Hade ni kanske kunnat tänka att "Ja, han blev för full och gjorde bort sig och det kana alla göra"

Eller har gränsen passerats oavsett omständigheterna?

• Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?
  • Anonym (Vedervärdig tråd)
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 21:22:40 följande:

Det verkar som att ni har problem med en vanlig helikopter.

Det är ingen helikopter det handlar om har vi ju sagt. Sluta ofreda folk med era fula daggmaskar. Sluta äckla er och sluta uppmuntra män till att bete sig som apor.  
  • Anonym (Mm)
    Anonym (not) skrev 2023-02-27 01:09:41 följande:
    Jag tror snarare att en kvinna som la sig på bordet och spretade på blygläpparna mitt i festen hade setts som konstigare än mannen som gjorde helikoptern på festen liksom. 
    Det är ju bara för att det aldrig händer... Vet bättre, liksom.
  • Anonym (Anders Borg)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-24 21:26:05 följande:
    Det är ingen helikopter det handlar om har vi ju sagt. Sluta ofreda folk med era fula daggmaskar. Sluta äckla er och sluta uppmuntra män till att bete sig som apor.  
    Jag har en ML-26 Halo, med rejäla rotorblad som får marken i gungning. Inga daggmaskar i spinn här inte.

Damen skulle nog bli både imponerad och förlägen om hon var på samma fest och jag bestämde mig för en liten uppvisningstur i sommarnatten efter ett par öl.
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 21:30:44 följande:
    Jag har en ML-26 Halo, med rejäla rotorblad som får marken i gungning. Inga daggmaskar i spinn här inte.

Damen skulle nog bli både imponerad och förlägen om hon var på samma fest och jag bestämde mig för en liten uppvisningstur i sommarnatten efter ett par öl.
    Du ska vara tacksam över att du aldrig lär hamna på samma fest som jag. Då hade du nämligen blivit både uthängd och polisanmäld.

Jag säger det igen - sluta uppmuntra män till att begå brott. Sluta blotta er. Sluta bete er som chimpanser. Skaffa lite värdighet och sluta skämma ut er.
  • Anonym (Anders Borg)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-24 21:37:56 följande:
    Du ska vara tacksam över att du aldrig lär hamna på samma fest som jag. Då hade du nämligen blivit både uthängd och polisanmäld.

Jag säger det igen - sluta uppmuntra män till att begå brott. Sluta blotta er. Sluta bete er som chimpanser. Skaffa lite värdighet och sluta skämma ut er.
    Jodå, något hade i alla fall hängt ut. Sluta nojja nu, det är bara på skoj!
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 21:45:06 följande:
    Jodå, något hade i alla fall hängt ut. Sluta nojja nu, det är bara på skoj!
    Uthängd på film som hade spritts till alla för att folk ska bli varnade. Nåt annat är det inte tal om.

Nej, sluta själv för fan. Sluta förringa äckligt blotteri och sexuella ofredanden. Skärp dig. 
  • Anonym (Anders Borg)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-24 22:11:32 följande:
    Uthängd på film som hade spritts till alla för att folk ska bli varnade. Nåt annat är det inte tal om.

Nej, sluta själv för fan. Sluta förringa äckligt blotteri och sexuella ofredanden. Skärp dig. 
    Då hade du haft en bra film att smygtitta på vid behov.. det bjuder jag på.
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 22:13:23 följande:
    Då hade du haft en bra film att smygtitta på vid behov.. det bjuder jag på.
    Fast det är ju just detta som kretiner till blottarcreeps inte tycks begripa - vi vill inte titta på era äckliga snablar. Det finns en anledning till att blottande är ett lagbrott.
  • Anonym (Anders Borg)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-24 22:16:27 följande:
    Fast det är ju just detta som kretiner till blottarcreeps inte tycks begripa - vi vill inte titta på era äckliga snablar. Det finns en anledning till att blottande är ett lagbrott.
    Den är ju magnifik.
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 22:19:16 följande:
    Den är ju magnifik.
    Din totala avsaknad av normalt folkvett och anständighet ja. 
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?