• Anonym (Dase Stark)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Ni vet hur det kan bli på fester. De trissas och hetsas. Nu ska alla sveta osv. Fullast vinner.

Kom att tänka på ex-ministern som tog fram kuken på stor fest och började veva.

Låt oss säga att ni är på en fest som spårar ur och där med kille för för sig att ta fram dasen och veva.

Hur genant, pinsamt eller annat tycker ni att detta skulle vara?

Hade ni kanske kunnat tänka att "Ja, han blev för full och gjorde bort sig och det kana alla göra"

Eller har gränsen passerats oavsett omständigheterna?

• Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?
  • Anonym (Dase Stark)
    Anonym (Q) skrev 2025-02-23 21:05:29 följande:

Mycket snack och lite verkstad. 

Men du har väl en liten pitt?

Nej, inget pitt. Jag heter ju Dase Stark.
  • Anonym (Propellern?)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2025-02-23 22:32:33 följande:
    Nej, inget pitt. Jag heter ju Dase Stark.
    Uppenbarligen behöver du jobba med din självbild. 
    Dase Stark är i bästa fall på högstadie-nivå.
  • Anonym (Vedervärdig tråd)
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-23 21:08:11 följande:
    Jag tror inte att Anders Borg behövde hävda sig, Sveriges finansminister. Sexlös tror jag inte heller att han var med flera förhållanden och 3 barn.
    Det lär han dock ha blivit numera då han betett sig som en förståndshandikappad incel med diagnos. Det finns inga normala män som håller på med sånt. Det är ett stört blottarbeteende och ett lagbrott som sagt. Håller man på med sånt dynglågt beteende så diskvalificerar man sig själv från relationsmarknaden. 
  • Anonym (Anders Borg)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-24 17:30:51 följande:
    Det lär han dock ha blivit numera då han betett sig som en förståndshandikappad incel med diagnos. Det finns inga normala män som håller på med sånt. Det är ett stört blottarbeteende och ett lagbrott som sagt. Håller man på med sånt dynglågt beteende så diskvalificerar man sig själv från relationsmarknaden. 
    Jag har gjort det och är fortfarande i relation. Så det går!
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 18:17:44 följande:
    Jag har gjort det och är fortfarande i relation. Så det går!
    Om man håller tyst om det ja. Ingen normal kvinna hade velat dejta dig om de visste att du var en blottare från början. Riktigt vidrigt beteende.
  • Anonym (Anders Borg)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-24 18:20:06 följande:
    Om man håller tyst om det ja. Ingen normal kvinna hade velat dejta dig om de visste att du var en blottare från början. Riktigt vidrigt beteende.
    Anders Borg körde en helikopter på en fest 2017. Stax efter detta så blev han tillsammans med Dominika Peczynski. Med tanke på att det stod i varenda tidning så lär hon knappast missat detta.

Det är inte så farligt som du gör gällande.
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 19:49:22 följande:
    Anders Borg körde en helikopter på en fest 2017. Stax efter detta så blev han tillsammans med Dominika Peczynski. Med tanke på att det stod i varenda tidning så lär hon knappast missat detta.

Det är inte så farligt som du gör gällande.
    Han är känd och det finns alltid horaktiga kvinnor som utnyttjar sånt för ekonomisk vinning. Dominika har varit pinuppa för Army of Lovers plus programledare för snuskprogram. Det säger allt. Dyngkrälare dras till varann. 

Och jo, det är det visst. Det ni försöker släta över som nåt putslustigt partytrick "helikoptern" är i själva verket sexuellt ofredande och blottande. Det är INTE ett normalt beteende utan sjukt och totalt ovärdigt, omanligt, incelfasoner. 

• Anonym
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-24 20:17:40 följande:
    Han är känd och det finns alltid horaktiga kvinnor som utnyttjar sånt för ekonomisk vinning. Dominika har varit pinuppa för Army of Lovers plus programledare för snuskprogram. Det säger allt. Dyngkrälare dras till varann. 
    Exakt, kaka söker maka.
  • Anonym (Anders Borg)

Det verkar som att ni har problem med en vanlig helikopter.

Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?