TvillingmammaVästgöte skrev 2025-06-09 09:02:37 följande:
3. Konfiskera alla lyxprodukter från gängen som de inte kan visa hur de betalat för. Det skall inte vara roligt att vara kriminell! Detta har påbörjats och bör fortsätta.
Vad inbillar du dig det ska ändra?
TvillingmammaVästgöte skrev 2025-06-09 09:23:55 följande:
Svenska språket bör stärkas, det tror jag är jätteviktigt.
Det är inte bara i utanförskapsområden som invånare nuförtiden inte talar svenska.
Den stora invandringen av utländska experter, från tex Indien, övriga Asien, Sydamerika, Turkiet, dessa lär sig inte heller svenska och har inget intresse av det, även om många av dem vill bo kvar i Sverige under väldigt lång tid.
Idag byggs det upp internationella skolor där arbetskraftsinvandrares barn får undervisning helt på engelska. De träffar därför inte ens svenska föräldrar i samband med skolan och föräldramöten.
Jag jobbar med många utlänningar som blivit svenska medborgare utan att ens kunna svenska!
Jag tror att detta är ett hot mot Sverige, vår sammanhållning och kultur och i förlängningen demokratin.
Fascism är ett hot mot vårat land, och det kaninhål de huserar i där viss fakta inte ska få existera.
Och som tex SD anammar genom politk de inte vågar stå för hamnar i deras egna och hemliga trollfabriker med anonyma konton som förblev en hemlighet i 12år och som aldrig skulle ha existerat enligt jimbo.