Alexanderlukas skrev 2026-01-30 08:06:23 följande:
Vilken mardröm och stackars Sverige..
Det skulle inte förvåna mig om vi, precis som 2022, kan stå inför en ren socialdemokratisk regering efter nästa val.
Som du skulle vara folkets vilja, eller är inte folkets vilja nog för dig?
Kanske högern skulle uppfyllt sina vallöften istället?
För det är sällan man se så många och stora vallöften inte har genomförts(Och ja, jag förväntar mig alltid något vallöfte inte uppfylls, men så många och stora berättar att de aldrig hade en tanke på att uppfylla dom.)
Och det tragiska i hur man skulle hjälpa dom i den lägre löneskalan, det som skedde där blev dyrare.
Och du tror ingen ser detta och inser detta kan vi inte rösta på längre.
Men de som endast röstar pga agenda, de står och hurrar över att de fått det sämre och röstar på samma misslyckande igen.
Alexanderlukas skrev 2026-01-30 08:22:44 följande:
Morgan, den vapenvägrande försvarsministern, den blickfladdrande Ynkeman.
Snacka om ett socialdemokratiskt dreamteam

Komiskt att se, random utfall utan saklig grund i vad det skulle betyda, försöker du inbilla dig att såssarna inte skulle försvara sig då eller? 
Vore oerhört fascinerad dom inbilla dig detta, och att man också inser att något gått sönder då.
Rataxes skrev 2026-01-30 08:40:35 följande:
Med en ny S-retardering är det kört för Sverige,
Som tur är går ekonomin åt rätt håll, om nu arbetslösheten minskar ännu mer, tillväxten ligger kvar på plusnivå, kronan stärks, så får vi hoppas att regeringen kan utnyttja detta i valrörelsen, då är det kört för debilvänstern. Om L och C lyckas bota sin beröringsskräck är saken klar.
Har du glömt alla år ekonomin gick dåligt och resten av Europa gick det bra bättre för, varför pratar du inte om det misslyckandet för?
Anonym (Mitten) skrev 2026-01-30 09:37:03 följande:
Fan vad jag kräks på den söndertjatade återvändsgränden höjd skatt.
Och på socialdemokraternas eviga vi och dom retorik.
Åhh, en projicering fick vi i alltihop här 
Det är ju högerns önskedröm att polarisera, för då måste dom inte hantera lika mycket saklighet och fakta.