• Embarazada

BIM Juni 2023

Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.

10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.

• Svar på tråden BIM Juni 2023
  • Hejvärldenhej

Kunde inte låta bli fast jag tänkt hålla mig till bim, så inte morgonurinen. Men det är väl kört nu antar jag. Troligtvis BIM i morgon eller övermorgon, är på ÄL+11/12.
    känner mig ledsen nu.

Har haft så stressiga drömmar (förutom en där jag drömde om plus hehe) men ändå känt mig väldigt energisk. Brukar annars vara så lättirriterad och sur runt pms. hoppades på att det var tecken?

Kurvan har gick upp lite idag (strök gårdagens temp för kom på att jag tog det typ kl 04) 

Denna och de två senaste cyklarna. Verkar finnas många erfarna tempare där ute. Jag tyckte denna ser annorlunda ut?

• Hejvärldenhej
    Syskonförsök: har för mig jag läst att du äter något för att korta din cykel, munkpeppar och/eller rosenrot? Min har börjat vara ca 37 dagar, lite frustrerade. Är det båda eller en av dem som hjälper mot längden? Värt att testa! 
  • Rödluvan93
    Embarazada: Nja jag tog faktiskt ingen bild, efter 19 försök blir jag inte klok av att tyda sådana test men man kan ändå inte låta bli att ta dom fall i fall mirakel sker 😅

Ja visst är de så! Hoppet är verkligen de man lever på 🤞
  • ANSN

Hejvörldenhej Surt med negativt men så länge mensen inte dykt upp så finns det fortfarande hopp. Hoppas du plussar snart. jag har inte heller några pms symptom som jag annars brukar så hoppades också på ett positivt resultat men var fan negativt. Men ska testa igen om några dagar. 

• Hejvärldenhej
    ANSN sant, ingen mens inget definitivt. Som Embarazada och Rödluvan jaa visst lever man på hoppet 🤞❤️
  • Embarazada

Får jag bara fråga hur gamla alla är?

Jag är 35 så förstår ju att det kan ta lite tid att bli gravid men är ju ändå så sjukt jobbigt att få ett negativt resultat varje månad. 

• Rödluvan93

Jag är 29, ska fylla 30 i augusti. Vi började försöka när jag va 28.. så negativt varje månad börjar bli riktigt tungt nu 💔

• GuldKvinnan

Jag är också 35... BIM i början av nästa vecka men tänker nog testa tidigt imorgon! Tycker mig ha haft extra ont i brösten denna gång, mått extra illa, haft nidblödning (eller någon annan blödning), varit extremt torr i munnen på nätterna osv osv osv. Vill så gärna att det ska ta sig någon gång :)

Svar på tråden BIM Juni 2023