BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Kunde inte låta bli fast jag tänkt hålla mig till bim, så inte morgonurinen. Men det är väl kört nu antar jag. Troligtvis BIM i morgon eller övermorgon, är på ÄL+11/12.
känner mig ledsen nu.
Har haft så stressiga drömmar (förutom en där jag drömde om plus hehe) men ändå känt mig väldigt energisk. Brukar annars vara så lättirriterad och sur runt pms. hoppades på att det var tecken?
Kurvan har gick upp lite idag (strök gårdagens temp för kom på att jag tog det typ kl 04)
Denna och de två senaste cyklarna. Verkar finnas många erfarna tempare där ute. Jag tyckte denna ser annorlunda ut?
Hejvörldenhej Surt med negativt men så länge mensen inte dykt upp så finns det fortfarande hopp. Hoppas du plussar snart. jag har inte heller några pms symptom som jag annars brukar så hoppades också på ett positivt resultat men var fan negativt. Men ska testa igen om några dagar.
Får jag bara fråga hur gamla alla är?
Jag är 35 så förstår ju att det kan ta lite tid att bli gravid men är ju ändå så sjukt jobbigt att få ett negativt resultat varje månad.
Jag är 29, ska fylla 30 i augusti. Vi började försöka när jag va 28.. så negativt varje månad börjar bli riktigt tungt nu 💔
Jag är 28, min sambo 30 ☺️
Jag är också 35... BIM i början av nästa vecka men tänker nog testa tidigt imorgon! Tycker mig ha haft extra ont i brösten denna gång, mått extra illa, haft nidblödning (eller någon annan blödning), varit extremt torr i munnen på nätterna osv osv osv. Vill så gärna att det ska ta sig någon gång :)
Jag är 32, min kille 34. Har försökt snart ett halvår