BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Embrazada: Det går att ana ett streck men är du bara 7-9 dagar efter äl så är det fortfarande för tidigt för att få ett tydligt svar. Testa tidigt digitalt imorgon?
Embrazada: Det går att ana ett streck men är du bara 7-9 dagar efter äl så är det fortfarande för tidigt för att få ett tydligt svar. Testa tidigt digitalt imorgon?
Jag vet!!! Fan också,men jag törs inte ta ett digitalt ännu, vill leva på hoppet en stund till
MEN....om det syns tydligare imorgon så kanske jag törs ta ett digitalt på lördag/söndag.
Ooo så spännande med era tester!! Håller alla tummar!!! Jag tog ett idag på min bim enligt Natural Cycles. Inte gravid så det blir väl mens under dagen.
Börjar preppa för nästa 🥚🤞 Syskonförsök: hur mkt munkpepparrot och från vilket märke? vill testa denna gång :)) gissar jag borde börja idag om det blir dag 1 på nya cykeln. Hittade från Lambert exempelvis https://www.graviditetskollen.nu/produkter/kosttillskott-for-dig-som-vill-bli-gravid/halsokost/munkpeppar-lamberts-agnus-castus
Embarazada Vad spännande, men borde inte dem där tidiga testerna visa ännu mer utslag. Tkr man betalar pengar för att testa sig tidigt sen blir man ändå osäker för strecken är diffusa. På en av dina bilder kan man se ytterligare ett streck. Håller tummarna.
Sanlin90 hur många dagar skulle det skilja sig då från ägglossning till den nya ägglossnings datumet?
Sanlin90 hur många dagar skulle det skilja sig då från ägglossning till den nya ägglossnings datumet?
Embarazada Vad spännande, men borde inte dem där tidiga testerna visa ännu mer utslag. Tkr man betalar pengar för att testa sig tidigt sen blir man ändå osäker för strecken är diffusa. På en av dina bilder kan man se ytterligare ett streck. Håller tummarna.
Eller hur!
Det är väl egentligen bara lurendrejeri för att tjäna pengar, men det funkar ju för dom. Jag köper test som en galning.
Man är ju den nivån att man vrider och vänder på varje test, synar dom noga i olika ljus och vinklar i hopp om att se ett litet streck (som man ändå inte kan lita på).
Pinsamt att erkänna det, men nu har man blivit så desperat att jag lyser igenom testerna med en ficklampa för att se om jag ser något.
Här har vi dagens test genom en ficklampa
(och jag tycker mig se ett streck, kanske ett önketänkade...men...)