BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Clearblue Digital Ultra Early;
Vad tusan, bilden kom inte med...provar igen.
Vad tusan, bilden kom inte med...provar igen.
Det är den jag brukar köra om en tablett om dagen från mensens första dag till ägglossning!
Ooo så spännande med era tester!! Håller alla tummar!!! Jag tog ett idag på min bim enligt Natural Cycles. Inte gravid så det blir väl mens under dagen.
Börjar preppa för nästa 🥚🤞 Syskonförsök: hur mkt munkpepparrot och från vilket märke? vill testa denna gång :)) gissar jag borde börja idag om det blir dag 1 på nya cykeln. Hittade från Lambert exempelvis https://www.graviditetskollen.nu/produkter/kosttillskott-for-dig-som-vill-bli-gravid/halsokost/munkpeppar-lamberts-agnus-castus
Det kan skilja någon dag med lutealfasen ibland också. jag tror ägglossning var när den skulle och vänta någon dag till så kommer endera mens eller ett sent plus.
Det kan skilja någon dag med lutealfasen ibland också. jag tror ägglossning var när den skulle och vänta någon dag till så kommer endera mens eller ett sent plus.
Okej hörni, jag tog ett test i morse men hade så bråttom så synade aldrig ordentligt. Och nu när jag kom hem tittade jag på det och anar ett streck!?! Men man ska ju inte läsa av test sent ju 🙈 men nu kom hoppet tillbaka. Ingen mens heller än. bim idag, tempen är något lägre men kvar inom mitt span.
förstår ni hur svårt det är att vänta till i morgon??? Är testa tidigt från rfsu. Ska jag bara räkna bort det helt?
Hade ägglossning 19 eller 20e maj så är ÄL+12/13 (för så räknar man väl?)
svårt att ta bild på svaga streck men här har ni:
skickar också kurvan
Okej hörni, jag tog ett test i morse men hade så bråttom så synade aldrig ordentligt. Och nu när jag kom hem tittade jag på det och anar ett streck!?! Men man ska ju inte läsa av test sent ju 🙈 men nu kom hoppet tillbaka. Ingen mens heller än. bim idag, tempen är något lägre men kvar inom mitt span.
förstår ni hur svårt det är att vänta till i morgon??? Är testa tidigt från rfsu. Ska jag bara räkna bort det helt?
Hade ägglossning 19 eller 20e maj så är ÄL+12/13 (för så räknar man väl?)
svårt att ta bild på svaga streck men här har ni:
skickar också kurvan
Även om det tekniskt sett inte är giltigt så skulle jag tolka det som positivt