BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Fast glad gubbe på CB lila Ältest idag efter 6 dagar med blinkande gubbe hahah, ägglossning närsomhelst :) vet inte hur jag lägger in mej i listan men bim blir 25/6 gissar jag på.
Uppdaterar mig på bim listan då jag misstänker jag får mens om ca 6-7 dagar.
är ca äl+6 om det är som jag tror men tempen går det inte basera något alls på?
Idag blödde jag efter sex, det hände en gång för några veckor sedan oxå vet inte varför men det va bara nån droppe.
Hej.
Är på ÄL+17 , ingen mens insikte men massa molvärk. Hög temp ännu. Vågar inte testa :/ haft 3 på rad missfall och det senaste var nu i maj.
Barnlängtan89
Går ente å citera :/
Med mitt första barn fick jag i ca 3:dje månaden njurbäckeninflammation, blev inlagd för intravenös penicillin och då jag har en historik av just njurarna fick jag förutom extra ultraljud av njurarna även utskrivet just furadantin att ta varje dag resten av graviditeten i förebyggande syfte så oroa dig inte för att det på nåt sätt påverkar, för det gör det inte, varkens före, under eller efter.. 😊
Är på ÄL+8 nu och sitter här med samma symptom som mina 3 tidigare graviditeter, dvs molvärk som mensvärk varje dag sedan ÄL..
Jag kan ha liknande värk även när jag inte varit gravid, men bara någon enstaka dag och inte så kraftigt jag känner nu och varje dag.
Försöker inte hoppas, törs inte hoppas, rädd att bli besviken, rädd för att även plussa igen efter MF..
Sist plussade jag på ÄL+12. Så antar att jag ska ta och beställa lite test och ev. testa på onsdag som blir ÄL+12..
Är på ÄL+8 nu och sitter här med samma symptom som mina 3 tidigare graviditeter, dvs molvärk som mensvärk varje dag sedan ÄL..
Jag kan ha liknande värk även när jag inte varit gravid, men bara någon enstaka dag och inte så kraftigt jag känner nu och varje dag.
Försöker inte hoppas, törs inte hoppas, rädd att bli besviken, rädd för att även plussa igen efter MF..
Sist plussade jag på ÄL+12. Så antar att jag ska ta och beställa lite test och ev. testa på onsdag som blir ÄL+12..
Jag är kanske/troligen på äl+7 och fick molvärk lite lätt igår och mer idag.
håller tummarna för dig!
Ändrar min BIM då ägglossningen sker lite senare än jag hade räknat på.
Kom lite lite blod två gånger idag på pappret, första gången lite ljust rosa andra gången brunt sen har det inte kommit mer.
Jag är kanske/troligen på äl+7 och fick molvärk lite lätt igår och mer idag.
håller tummarna för dig!